Dat zegt hooguit wat over het model in het algemeen, en zelfs dat eigenlijk nog niet echt.
Mij lijken het nou niet bij uitstek blokken die gemaakt zijn om lang mee te gaan?
Heb je het nou specifiek over M5's? Er zijn bakken genoeg te koop met 200k+ op de klok.. Mijn oude 528i en 540i hadden ook 210+ en 240+ op de klok staan. Nooit gekke dingen mee gehad .. spul zou i.t.t. de nieuwe M5's redelijk bullitproof moeten zijn.
Heb je het nou specifiek over M5's? Er zijn bakken genoeg te koop met 200k+ op de klok.. Mijn oude 528i en 540i hadden ook 210+ en 240+ op de klok staan. Nooit gekke dingen mee gehad .. spul zou i.t.t. de nieuwe M5's redelijk bullitproof moeten zijn.
Volgens mij laat een leaseauto nog een paar maanden op zich wachten en ik ga voor me werk geen 100km per dag heen en weer rijden met me kever. Weet niet echt wat ik wil voor auto. Golf 1/2? Of eerder een Golf 4. Budget is 3000 ongeveer. Staat niet echt vast.
@ Jesse: Golf 2 TD, niet duur in de wegenbelasting want licht, rijdt zuinig, probleemloze techniek, onderdelen overal te krijgen, en nog vrij vlot ook. Die van Rowan staat te koop
Als volgende auto ben ik op zoek naar een saxo vts/vtr.
Nu weet ik dat Jayrune en rooienaar(?) beide een saxo vts/vtr hadden. Zijn er nog bepaalde dingen waarop ik moet letten als ik er ga bekijken ?
Wat ik al wel regelmatig gelezen heb is dat de versnellingsbakken het niet heel lang volhouden (± 140.000 km). Nog meer "zwakke" punten behalve dat het frans is ?
@ Jesse: Golf 2 TD, niet duur in de wegenbelasting want licht, rijdt zuinig, probleemloze techniek, onderdelen overal te krijgen, en nog vrij vlot ook. Die van Rowan staat te koop