Je volgende auto #27

Heb een 528i gehad ... nooit wat mis mee. Prima wagens, veel comfort en nog best vlot :P

Dat zegt hooguit wat over het model in het algemeen, en zelfs dat eigenlijk nog niet echt.
Mij lijken het nou niet bij uitstek blokken die gemaakt zijn om lang mee te gaan?
 
Heb je het nou specifiek over M5's? Er zijn bakken genoeg te koop met 200k+ op de klok.. Mijn oude 528i en 540i hadden ook 210+ en 240+ op de klok staan. Nooit gekke dingen mee gehad .. spul zou i.t.t. de nieuwe M5's redelijk bullitproof moeten zijn.
 
Ik denk dat Joost er geen oorlogsomgeving mee gaat verkennen, dus opzich is dat bullit-proof wel weer overbodig dan.
 
Ik denk dat Joost er geen oorlogsomgeving mee gaat verkennen, dus opzich is dat bullit-proof wel weer overbodig dan.

Ik denk dat de meeste auto's wel bullit proof zijn :rolleyes:

266257554_b5f7feb089.jpg
 
Heb je het nou specifiek over M5's? Er zijn bakken genoeg te koop met 200k+ op de klok.. Mijn oude 528i en 540i hadden ook 210+ en 240+ op de klok staan. Nooit gekke dingen mee gehad .. spul zou i.t.t. de nieuwe M5's redelijk bullitproof moeten zijn.

idd specifiek over de m5 motoren.
 
Volgens mij laat een leaseauto nog een paar maanden op zich wachten en ik ga voor me werk geen 100km per dag heen en weer rijden met me kever. Weet niet echt wat ik wil voor auto. Golf 1/2? Of eerder een Golf 4. Budget is 3000 ongeveer. Staat niet echt vast.

Iemand idee?
 
@ Jesse: Golf 2 TD, niet duur in de wegenbelasting want licht, rijdt zuinig, probleemloze techniek, onderdelen overal te krijgen, en nog vrij vlot ook. Die van Rowan staat te koop :P
 
Als volgende auto ben ik op zoek naar een saxo vts/vtr.

SS225.jpg


Nu weet ik dat Jayrune en rooienaar(?) beide een saxo vts/vtr hadden. Zijn er nog bepaalde dingen waarop ik moet letten als ik er ga bekijken ?

Wat ik al wel regelmatig gelezen heb is dat de versnellingsbakken het niet heel lang volhouden (± 140.000 km). Nog meer "zwakke" punten behalve dat het frans is ? :rolleyes:
 
Als je zoveel kilometers rijdt is zo'n auto niet echt een relaxte optie denk ik. Voornamelijk door verlaging/platte banden etc.
 
Volgens zo`n gozer die een M5 tekoop heeft staan op MP zijn die blokken met 200k af :P Maja lijkt me eerder BS dan waarheid ..
 
Back
Top