Je volgende auto #27

Gefelicteerd Bart. Nette bak! Ik rijd regelmatig in een S-Max (volgens mij zelfde interieur) en dat ziet er allemaal zeer goed uit en het rijdt ook lekker. Komt vast wel goed.

Van binnen is het meer een C-Max... Maar een S-Max kan ook best tof zijn trouwens...

Wel ff nieuwe kentekenplaat voorop eh ouwe!
Kan nog wel eens iets worden, gefeliciteerd ;)

Moeten idd nieuwe platen op :+ Thanx voor de reacties trouwens, had ik niet verw8 eigenlijk :)
 
Tis idd een mooie kleur, ben benieuwd wat je ervan maakt met een setje andere wielen + verlaging. Van buiten vind ik ze ook wel mooi (mits in een redelijke kleur) maar de binnenkant is echt verschrikkelijk.
 
Tis idd een mooie kleur, ben benieuwd wat je ervan maakt met een setje andere wielen + verlaging. Van buiten vind ik ze ook wel mooi (mits in een redelijke kleur) maar de binnenkant is echt verschrikkelijk.

Van een Golf V of Astra F wordt je ook niet vrolijk anders... Alfa 147 of een Mazda 3 is stukken beter... Vind persoonlijk een Focus-interieur wel mooi eigenlijk :)
 
nog gefeli met de aankoop bart :) wat was nu eigenlijk de reden om de audi weg te doen en een focus te kopen?


Vandaag nog even in de s2000 gezeten van Joost zijn pa... nu ben ik eruit, dat zal mijn volgende auto wel worden denks :W
 
Reden van verkoop is, dat ik er eigenlijk nooit 100% tevreden over ben geweest... Met name stuurgedrag/uitlijning van die auto... Hij stuurt vrij zwaar (ook met originele 16") en de uitlijning was slecht... Auto 2x uit laten lijnen, andere velgen erop (oude banden waren scheef afgesleten), draagarmen laten checken (Passat/A4-kwaaltje van die generatie), stuurhuis, stuurbekrachtiging enzovoorts, nix uitgekomen... Verder had deze inmiddels 220k gelopen, en had deze auto alweer 16 maanden... Zaten ook wel wat kosten aan te komen dit jaar (koppelingsplaten waren behoorlijk versleten, dit jaar moesten er ook een x 4 nieuwe banden op), dus het was OF doorrijden nog een tijd, OF iets anders... Het is de 2e optie geworden :)
 
nog gefeli met de aankoop bart :) wat was nu eigenlijk de reden om de audi weg te doen en een focus te kopen?


Vandaag nog even in de s2000 gezeten van Joost zijn pa... nu ben ik eruit, dat zal mijn volgende auto wel worden denks :W

Weet een hele mooie te koop !
Die van mij :+
 
Hoezo dat nou weer dan? :X

En als ik ooit een s2k koop. dan is het een gele :) ( wel de jdm ap1 met f20c natuurlijk ;) )

2976676755_4fd2728b48_o.jpg

mugentopnw2.jpg


edit:

Deze is ook best nice :+

3400490260_8e3dbd1f0a_b.jpg

3399681499_f8ea967dc0_b.jpg

3400488934_4c339e5cc8_b.jpg

3399681945_cd35fbba35_b.jpg
 
Last edited:
Hehe. Ding staat niet te koop :)
FF de boel op naaien. Neemt niet weg dat ie voor een goed bod opdonderen kan :P
Dan zou er een ITR weer terug moeten komen, alleen dan wel de japanse '98 spec.

Of ik zou 't over een compleet andere boeg gooien: Toyota supra. zo'n wagen blijft me trekken.

Steek ik mooi geld in me zak, begin er onderhand redelijk van overtuigt te raken dat het vrij achterlijk is zo'n dure wagen op mijn leeftijd te hebben.
 
Back
Top