Je volgende auto #27

Nog iets 8P :

571604eu4.jpg
 
Bora Variant (uit Duitsland) zou mijn keus zijn in deze klasse. Boeiend dat ie wat ouder is, liever een oude VW dan een nieuwe Ford.Heb je tenminste ook een goede motor ipv zo'n 1.6 HDI.

Ford motoren zijn dus echt niet slecht he, HDI is franse rommel.
Ford heeft gewoon duratecs
 
Ford motoren zijn dus echt niet slecht he, HDI is franse rommel.
Ford heeft gewoon duratecs

Die 1.6 turbodiesel is de DV6 TED4, is gewoon een Ford/PSA motor hoor, gebruikt door Citroen, Ford, Mazda, Mini, Peusneu, en Volvo. Wordt verkocht als Duratorq door Ford, en als HDI door PSA.
Mss ook wel wat voor in de Focus CC
pink_teddybear_dozen_pink_roses_ty_clr.gif







:P
 
Vind je ook alleen maar omdat paps in een ST boekt :P ..

Waarom haalt hij geen RS eigenlijk:#?

Ik heb geeeen idee, hij snapt het zelf volgens mij ook niet meer.
Hij kan het makkelijk betalen, huis is bijna afbetaald dus ik snap niet waarom hij geen dikke bak koopt. Als hij die CC koopt bestel ik op internet een lederen giletje voor hem. Heumeux auto


@ Arne, was vergeten dat het een diesel was waar Bart voor kijkt, maar anyway....de motoren zijn echt zo slecht nog niet :)
 
Laat de goede hoek eens zien dan? Over een maandje komt ook de Fiat 500 Barbie editie, mss is dat wat als alternatief :p
 
Ford motoren zijn dus echt niet slecht he, HDI is franse rommel.
Ford heeft gewoon duratecs

Fout :)

+1

Dingen zijn echt supersaai :X Had je nog beter die audi kunnen houden:+

Nee, die reed niet goed (nooit kunnen vinden waardoor overigens, stuurde zwaar, niet koersvast)... Bovendien had die inmiddels genoeg gelopen, was de vorige eigenaar een roker (wat er nooit helemaal uit heb kunnen poetsen), de koppeling was ver op, banden rondom waren ook aan de beurt, enzovoorts...

Mijn idee, neem dan een focus in een iets mooiere kleur ipv dat oersaaie grijs of zwart.

Is een ex-leasebak niks voor je? www.carnext.nl ofzo, weet je iig dat het onderhoud goed zit bij zo'n ding.

Het is per definitie ex-lease, staan 0 auto's te koop die niet ex-lease zijn :)

Was was de prijsklasse Bart? Is een Mazda 6 oid anders niks? Vind ik persoonlijk ook fijne auto's.

[ir]http://www.car-walls.com/img/mazda/mazda_6-wagon_007_1024x768.jpg[/ir]

Die achterlichten zijn de hoofdreden om hem niet te kopen :r Bovendien duur genoeg met niet teveel kilometers...

Budget 9k maximaal... Die ik post kosten allemaal minder...

Arne, jouw 407 was wel een paar kilootjes zwaarder, en dan houdt die 1.6 HDI niet over :)

Maar ik heb zo onderhand wel genoeg van dit kruisverhoor, lijkt wel of ik hier iets moet verantwoorden ofzo :D
 
Back
Top