Je Volgende Auto #20

Status
Not open for further replies.
ik wil binnenkort ook een auto aanschaffen. en wil maximaal 10 000 uitgeven.

zelf ben ik helemaal gek van de alfa 147 qua looks e.d. maar wil eigenlijk niet dat er meer dan 120 000 op de klok staat en dan wordt het soms wel moeilijk met zo'n alfa.. dan zijn er ook redelijk wat andere autos die prijstechnisch aantrekkelijker zijn.

een e46 vind ik ook tof en daar leuke velgen onder + verlagen

maar weet iemand anders een auto die je ook voor onder de 10 000 kunt kopen en wat een leuke auto is? (ja heel stom ik weet het maar soms komen er mensen met voorbeelden en ideeen waar jezelf niet aan denkt maar wel goed tof zijn ;) )

moet geen oude auto zijn (voor ' 98 ) of een sjonnie bak.

bijv golf 1 vind ik mega tof en die komt er echt nog wel een keer maar is gewoon niet handig als daily ride en qua luxe.

iig als iemand een idee heeft laat je gaan ;)


Leon, dik aangeklede Ibiza
 
leon was ik heel lang gek van en daar wou ik dan een TS set op gooien maar ik vind het nu niet zoveel meer aan :p

ibiza is wel eventueel een kanshebber en rijdt ook wel lekker.

een alfa 147 trekt me ook gewoon door de looks.. verlagen en andere velgen en je hebt een nette wagen imo..


velgen zijn niet helemaal mijn smaak maar ze staan zeker niet verkeerd vind ik
http://i26.tinypic.com/25ppav7.jpg
 
leon was ik heel lang gek van en daar wou ik dan een TS set op gooien maar ik vind het nu niet zoveel meer aan :p

ibiza is wel eventueel een kanshebber en rijdt ook wel lekker.

een alfa 147 trekt me ook gewoon door de looks.. verlagen en andere velgen en je hebt een nette wagen imo..


velgen zijn niet helemaal mijn smaak maar ze staan zeker niet verkeerd vind ik
http://i26.tinypic.com/25ppav7.jpg

Eehm.. wat zoek je? Diesel/benzine, moet het iets snels zijn of is een pittige 1.6 ook genoeg? Voor dat geld kun je bijvoorbeeld prima een 147 2.0 Selespeed vinden, sturen doet het waarschijnlijk prima (heb niets te klagen over de 156 :#) en een 2.0 Selespeed schijnt super te zijn, behalve als je de bak niks vindt..

Zoek alleen wel een goede uit, een 147 kent zo z'n problemen, bovendien heb je als er iets aan die selespeed bak mis is over het algemeen meteen een leuke rekening te pakken :rolleyes:
 
Audi A3 2e generatie, Golf V? Ook mooi met verlagen + een set velgen (welke auto niet :+)
Fiat Stilo?

Maar een 147 is ook fraai. Model wordt nu nog steeds verkocht dus nog niet een 'oud' model :)
 
Audi A3 2e generatie, Golf V? Ook mooi met verlagen + een set velgen (welke auto niet :+)
Fiat Stilo?

Maar een 147 is ook fraai. Model wordt nu nog steeds verkocht dus nog niet een 'oud' model :)

de audi en golf V zijn ook autos waar ik voor zat te kijken maar die zijn gewoon ' te duur'

en met importeren zit je nog met bpm e.d. dus kom je nog wel over de 10 K


seat ibiza is opzich ook wel een toffe bak en wat betrouwbaarder dan een 147 maar qua looks is de 147 gewoon net wat vetter vind ik :p
 
True... Zeker het Ibiza model van 2002-2006-08 is niet echt spannend.

vond nog een mooi plaatje, wist niet waar ik hem moest plaatsen:
79888519ch1.jpg
 
Errrrrg dik idd :~

Bij ons op de kazerne staat btw n golf3, gepolijste porsche velgen en ook psssssjt systeem. Best vet dik. Dieseltje trouwens
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top