Je Volgende Auto #20

Status
Not open for further replies.
Je weet haast nooit bij een 2e hands auto hoe er mee om is gegaan of de spullen gemonteerd zijn. Of er moet boekjes en rekening etc bij zijn, maar dan nog weet je de hele geschiedenis niet.
Een auto waar niet aan geprutst is, dus volledig origineel, de complete geschiedenis van bekend is met alle rekeningen ter inzage... Dan kan je er wel degelijk vanuit gaan dat het een goede auto is. :)
 
Erwin, vergeet niet dat die dingen nou niet echt betrouwbaar zijn ofzo... Verder moet je natuurlijk wel je eigen smaak achterna gaan :)
 
Heb je zijn post wel gelezen?

Daaruit kun je hopelijk toch wel opmaken dat een Golf niet echt een optie is. Een aangeklede Golf dus met bijvoorbeeld Airco gaat echt niet lukken voor die prijs

Hij geeft alleen zijn budget aan en eisen en niet zijn wensen.
Hij is bij een punto gaan kijken zonder airco, dan kan een golf zonder airco ook wel.

met zijn budget is er wel een golf te vinden die aan de zelfde eisen voldoet als de punto.

Natuurlijk krijg je voor het geld waarschijnlijk meer opties bij een polo als bij een golf maar er staat nergens vermeld dat, die dat wil.
 
Hij geeft alleen zijn budget aan en eisen en niet zijn wensen.
Hij is bij een punto gaan kijken zonder airco, dan kan een golf zonder airco ook wel.

met zijn budget is er wel een golf te vinden die aan de zelfde eisen voldoet als de punto.

Natuurlijk krijg je voor het geld waarschijnlijk meer opties bij een polo als bij een golf maar er staat nergens vermeld dat, die dat wil.

1. Hij geeft wel degelijk aan dat een Airco wenselijk is.

2. Ja, een 1.4 helemaal kaal zal zeker lukken.

3. Zie airco verhaal.

Golf meer auto is in dat geval bs.
 
is een golf geen optie ?
die vind ik net iets meer auto dan bv een polo.

Een Golf van na 1999 (IV of V, vanaf 1997) is absoluut niet meer auto dan een Polo van na 1999 (6N2 of 9N vanaf 1999). Heb je wel eens in beide gereden? Ik regelmatig, zowel Golf IV als V en ook alle types Polo van na dat bouwjaar en qua rijden en inhoud is het net zoveel auto. De Golf is groter, oke, maar als je een Polo lekker uitrust tegenover een Golf met een redelijke uitrusting, maakt het echt geen zak uit.

In zijn geval zou ik overigens naar een Ibiza gaan kijken van rond dat bouwjaar.
 
Wie helpt me zoeken naar een zwarte BMW E36 cabriolet, m3 uitgevoerd, zwart leer..

Staat een superdikke 1 @ marktplaats, jammer dat het een 318 is
Eddy wou de zijne weg doen alleen beetje jammer dat hij er iets van 17 18k voor wil
 
ik wil binnenkort ook een auto aanschaffen. en wil maximaal 10 000 uitgeven.

zelf ben ik helemaal gek van de alfa 147 qua looks e.d. maar wil eigenlijk niet dat er meer dan 120 000 op de klok staat en dan wordt het soms wel moeilijk met zo'n alfa.. dan zijn er ook redelijk wat andere autos die prijstechnisch aantrekkelijker zijn.

een e46 vind ik ook tof en daar leuke velgen onder + verlagen

maar weet iemand anders een auto die je ook voor onder de 10 000 kunt kopen en wat een leuke auto is? (ja heel stom ik weet het maar soms komen er mensen met voorbeelden en ideeen waar jezelf niet aan denkt maar wel goed tof zijn ;) )

moet geen oude auto zijn (voor ' 98 ) of een sjonnie bak.

bijv golf 1 vind ik mega tof en die komt er echt nog wel een keer maar is gewoon niet handig als daily ride en qua luxe.

iig als iemand een idee heeft laat je gaan ;)
 
Erwin, vergeet niet dat die dingen nou niet echt betrouwbaar zijn ofzo... Verder moet je natuurlijk wel je eigen smaak achterna gaan :)

Ik weet dat die dingen niet echt betrouwbaar zijn, deze heeft 10.00 km een complete blok revisie enz gehad.

Kwa mijn smaak is deze al bijna af. Alleen een leuk interieur en ice er bij in :P.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top