This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Idd, heb je botsproeven gezien met die oude fiatjes? Ga ik iig niet in rijden als beginnende bestuurder, tzit wel goed. Hoef nog niet dood. :')

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zwGSJKTUBAo"]YouTube - Crash test Euroncap Fiat Punto 1997.flv[/ame]
 
CRX kan best vet zijn, als ie maar niet versjont is en er de 1.6 vtec in hangt.. Of iets leukers natuurlijk (1.8 uit een integra bijvoorbeeld )

Civic voorkant staat ook bruut op zo'n ding, vind ik persoonlijk mooier dan de crx voorkant.

@ Dieselmaniac: Tja de 159 wordt nogal vergeleken met een Opel.. Motoren zijn iig van Opel en er is nog wat meer geleend. Grootste punt van kritiek is dat de zitpositie kut is (ok, schijnt te zijn, geen ervaring mee zelf) maar positief is natuurlijk wel dat het langer heel blijft :+

Wil best een een proefrit maken in een 2.2 JTS Selespeed eigenlijk. Schijnt wel leuk te rijden, maarja die benzineprijzen heh...
 
Ik zag dat vpower diesel ook al 1.48 is dus echt veel maakt het ook niet meer uit

* verzwijgt dat euro 98 lekker 1,70 p/liter kost *
:X
 
Ik zag dat vpower diesel ook al 1.48 is dus echt veel maakt het ook niet meer uit

* verzwijgt dat euro 98 lekker 1,70 p/liter kost *
:X

Misschien kan die 2.2 op LPG, das tenminste nog enigzins te betalen.. Alhoewel, beetje rekenen in een excel sheetje en je ziet dat een diesel met aardig wat km's per jaar toch goedkoper kan zijn. Scheelt nogal dat die dingen tegenwoordig zowat 1:20 lopen tegen 1:10 voor een beetje snelle benzine op gas...
 
IK heb nou ook een Civic, rood wat ECHT ff goed gepoetsmoet worden, dan is er echt wel wat van te maken. Verder zitten er zwarte staen wielen onder, en wil ik m een centimeter of 4-5 naar beneden schroeven. Dan is ie af :+
 

Maatje van mij haalt ook maar 300 km oid met zn lpg tank in zn astra gtc, tis goedkoper maar niet zuiniger
 
Maatje van mij haalt ook maar 300 km oid met zn lpg tank in zn astra gtc, tis goedkoper maar niet zuiniger

Dat je na 300-400km weer moet gaan zoeken naar een tankstation dat LPG heeft is ook best kut ja Want ze hebben het lang niet overal meer..
 

Alleen kom ik zo goed als nergens een ouder type tegen? Heb marktplaats en volksforum iig al gehad

Iig vast bedankt voor de info! :W
 
op autoweek.nl staat een testfilmpje, ik vind em ECHT mooi. Achterkant is niet zo geslaagd, maar de rest maakt alles goed imo.
 
Status
Not open for further replies.