Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Mja ik vind dat je in zo'n sportbak gewoon zelf moet schakelen met een pook of met flippers en geen automaat.
Automaat is leuk in een AMG oid :P

PS: wat voor blok heeft die maat van je?
 
staan wel vette bakken op die site! :W

415725-2.jpg


415725-1.jpg


454889-3.jpg


323398-1.jpg


460751-4.jpg


459772-1.jpg
 
Uiteraard...maar dat zal je waarschijnlijk minder geld kosten dan wat je er in NL voor kan krijgen. Maargoed...lekker belangrijke discussie ook :D
 
Twijfel nu ook aan om de Audi 80 copetition quattro over te nemen van mij baas :) dus een Audi 80 met ff andere bumpers en een 2.0 16v met quattro aandijving 8)

+ punten:
- eerste eigenaar
- Altijd binnen gestaan
- Zeeer netjes van binnen en buiten
- Quattro aandrijving
- Dik Quattro sport interieur
- Goed onderhouden
- Setje winterbanden erom ;)

- punten

- Hij is rood
- er staat 220k op de teller
- 1350kg dus niet goedkoop in wb
- Geen luxe (Elec ramen/schuifkanteldak/airco etc..)
- kost 4k

Daar in tegen is hij wel heel mooi rood, en er zijn er volgens mij maar 2500 van gemaakt.
Niet echt waar ik naar zou zoeken, maar het is wel een hele nette bak..

zo ziet hij er dus uit (niet bijzonder spannend)

media


media
 
neem iig een coupe, dit is net zn gezins hok :X

Je hebt ze alleen in Sedan uitvoering, ivm de DTM races waar hij voor bedoeld is.
Omdat ze bij de DTM een straatversie als basis gebruiken (In een zekere zin ;))

80_quattro_competition.jpg


Hier een stukje over op Wikipedia gevonden.

Audi built about 2500 units of the Quattro Competition for the German and European market. It was a street homologation of the B4-based DTM race car sedan with all-wheel drive and a modified 140-hp, 16-valve, two-litre petrol engine. The power train had its roots in the two-litre, four-cylinder inline engines that most European Audi 80s were equipped with at the time. On the outside, the Quattro Competition featured the same bumpers as the S2, V6 headlights, and a rear wing mounted on the bootlid. Together with the S2 and the RS2, the Quattro Competition has become an increasingly rare and highly sought-after collector's item.

Al zou ik hem kopen komen er ook wel grotere wielen onder, en ookwel wat lager.
Het is gewoon een heel erg netjes ding..
 
Ik vind het wel een koel ding. Luxe is voor gays btw :P Maar 4k vind ik weer best prijzig dan.
 
Ja, daarom al was hij wat goedkoper was de keuze makkelijker..

Komt ook gewoon door dit plaatje op het dashboard :+

of05_0003854064.jpg


En hij heeft hem toen nieuw gekocht, en hij staat niet in de weg..
(Staat nu op zolder in zijn hobbyschuur) vandaar de prijs.
Moest vandaag de accu eruit halen, toen zag ik ook hoe netjes dat ding was..

Echt nieuwstaat.. 8)
 
Last edited:
Gewoon kopen!

Dat is echt een auto die je niet snel tegenkomt en gewoon erg goed is!
Is IMHO echt niet veel geld voor zo'n auto.

RS2 is wel leuker :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top