Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
een kroegmaat van me heeft zijn 300 ce verkocht en er is een SL cabrio voor in de plaats gekomen, man man :love:

[IR]http://i29.tinypic.com/2jd3tzp.jpg[/IR]

bijna net zo vet als deze :~

WTF is een kroegmaat? iemand waar je alleen maar mee zuipt en verder niks mee doet ofzo?? omg :?
 
Dat vind ik nu juist het probleem bij die auto.. Ik geloof best dat een liefhebber het een koningsauto vind, maar ik wil niet iets hebben dat ook maar enigszins in de buurt zit van een sjakenbak ;)...

Dat is geloof ik elke auto van 10 jaar of ouder wel. Wat moeten al die lui in die Golfjes 2 enzo wel niet dan?
 
Die amerikaanse M535i stond voor 5k op marktplaats toch?

Dan is 3750euro wel veel geld ja een goeie paintjob + andere voorbumper en het verhelpen van dat probleem red je niet voor 5k.

Dus hou het gewoon bij een E21 met een 3.5liter ;)
 
Help je mee een goede e21 6 cilinder te zoeken voor een redelijk bedrag ? :P

323 kost iig meestal wel 4/5 k+ voor een nette en een goeie 320 is ook erg duur.
 
Ze zijn overal duur :P Jaar geleden stond er 1 op marktplaats voor 600€ (e21 323i). Wel een opknapper natuurlijk. Stond er net een dag op, maar was uiteraard al verkocht. Anders was dat een mooi hobby/beun hok geweest :) Heb toen die Audi gekocht en daar een hoop ellende van gehad :+
 
Ik vind zo'n ding niet echt passen in het rijtje Audi S2 en BMW M5351 eigenlijk.

Ben zelf ook op zoek naar wat anders, budget ligt mometeel nog op 3/4k.
En wou een Audi coupe. maar een knappe vinden die aan mijn eisen voldoen valt niet mee..

Dus ben ik nu een beetje aan het rond kijken voor een Seat Ibiza Curpa 2.0 16v.

deze is opzich wel netjes, en recent en niet teveel km's

http://www.autotrader.nl/auto/kopen...pes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=27&pos=3

Wil opzich geen Golf 3 GTI, want de meeste zijn verpaupert.
En een maatje van me heeft een Ibiza TDI GT Sport. die netzo uitgevoert is als een Cupra.
En dat is best een mooie auto.

mijn grootste eis is dat het Vag moet zijn ;) (Zit tussen me oren :+)
En voor de rest gewoon een mooie degelijke en beetje rappe auto :D
 
Ibiza Cupra 16v is best cool, maar het blijft imo een Spaanse Golf 2 :)

Ik zou dan liever een dikke mk2 rijden. Mgoed, wie ben ik. Corrado niks voor je?
 
Wim waarom geen Scirocco meer :P?
Corrado is ook echt wel een brute bak :W

Je hebt wel een vrij dikke E30 325i voor 3k ;)
 
Bij allebei een beetje imo. En ze zijn best goedkoop. De meesten zijn ook wel GRUWELIJK afgetrapt natuurlijk :)
 
Corrado's kunnen vet zijn, alleen jammer dat ze meestal ten prooi vallen aan mensen zonder smaak (en zonder basissschooldiploma)...
 
Helemaal origineel graag, met leren Recaro interieur (dan is leer wel ok), schuifkanteldakje, donkerblauw met originele grille en achterlichten, en dikke oldskool 5spaakswielen....Mja, vind ze maar eens.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top