This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Vet dingetje (ik vind hem vet)



Jammer van die km stand: 304.420 km. Anders had ik zekker even wezen kijken bij dit ding
 
Vind het echt niks, alleen op de grille was ik al afgeknapt.

Daarnaast staat het autobedrijf mij ook niet aan, is hier toevallig in de buurt.
 
Ik zei dat echte sportauto's een middenmotor hebben. Ik zei niet dat een auto met middenmotor een echte sportwagen is he

Dus de definite voor een sportauto is een middenmotor? Dus de Ferrari 599 is geen sportwagen? En dan is Wokkel zijn auto ineens weer geen sportwagen? Wat in mijn ogen toch ook echt wel een sportwagen is, maar goed.
 
Ik zei dat echte sportauto's een middenmotor hebben. Ik zei niet dat een auto met middenmotor een echte sportwagen is he

Dus de definite voor een sportauto is een middenmotor? Dus de Ferrari 599 is geen sportwagen? En dan is Wokkel zijn auto ineens weer geen sportwagen? Wat in mijn ogen toch ook echt wel een sportwagen is, maar goed. En een BMW M3 dan? Met zn 50/50 gewichtsverdeling?
 
Gelukkig kun je die grilletjes ook niet binnen 1 uurtje vervangen of zwart spuiten.. en zijn er ook geen std spiegels tekoop op marktplaats
 
Porsche 911 GT3 RS, Ferrari F430 (met name de Scuderia:~), TVR Sagaris, Donkervoort D8 270 RS (turbo), Lotus Exige S (compressor), dat zijn volbloed sportwagens. Dat een volbloed sportwagen een turbo moet hebben is bullshit en daar had ik het niet over. En wat valt op? Ik noem slechts twee auto's met middenmotor.
 

Dat zijn zeker echte sportwagens ja, circuitwagens meer zelfs. Maar als een Supra dan geen echte sportwagen is, komen er ook niet veel echte sportwagens uit Japan, ofwel?
 
klopt, maar dat zegt ook niemand. die 3 ton zou voor mij ook wel genoeg reden zijn om niet te kijken.

Daar heb je wel gelijk in.. maar heel vaak hoor je na dit soort plaatjes van: aaah sjonnie bak bladibladibla.. Maar voor max 100,- extra heb je soms gewoon een nette bak die geen sjonnie parts heeft..

In dit geval is die 3 ton natuurlijk een tegenvaller.. maar dat was mn punt ook niet
 
Dat zijn zeker echte sportwagens ja, circuitwagens meer zelfs. Maar als een Supra dan geen echte sportwagen is, komen er ook niet veel echte sportwagens uit Japan, ofwel?

NSX schijnt erg goed te zijn op het circuit, jammer dat ie niet zo heel veel vermogen heeft.. S2000 is ook redelijk spartaans, Supra en Skyline hebben ook op het circuit aardig succes gehad, maar die hadden inderdaad weinig meer te maken met de productiemodellen..

Mja het is gewoon kut dat die jappen een hele tijd opgescheept zaten met die max. 300pk, anders was er vast wel wat meer leuks op de markt gekomen :W
 
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar toch zou ik een auto altijd liever 'orgineel' willen kopen.

True.. maar als ik bv een bmw e36 coupe kan kopen voor 5000,-.. of 1tje voor 2500,- in zo goed als dezelfde staat, alleen dan een beetje sjonnie zoals deze.. is mijn keuze snel gemaakt hoor
 

280 was het:!

maar ik geloof dat ze daar een einde aan willen maken, nieuwe impreza en evo zullen er ook wel overheen gaan
 
Status
Not open for further replies.