Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
op zon ding moet dus egt wel een fatsoenlijk boddykit anders zien ze er egt niet uit imo :D

Als je op zo'n auto een dikke bodykit doet, ben je niks beter, wat, dan ben je nog erger dan de gemiddelde Civic-'tuner'(verneuker).

Wat er wel beslist op moet, is een turbo, en die zit hier dus niet op.
 
nou ik vind zo iets toch 10 x zo vet :+

sqrv9w.jpg
 
Zonder dikke intercooler ziet zo`n bumper er natuurlijk ook weer niet uit.
Sommige auto`s zijn veel mooier zonder kitjes.. beter motorisch tunen :)

Maar een auto kan zker mooi gemaakt worden met andere bumpertjes.
(NIet ala sjonnie style natuurlijk)
 
Ding is non turbo ook al goed rap, en ik vind dat er op die spura gewoon geen fratsen moeten, ding is gewoon zoo fucking tof, en die velgen maken het echt af!


:W
 
@ Scully, Die velgen zijn indd hetzelfde als mijne. Precies dezelfde maat trouwens, enkel een andere kleur. Ik ken de jongen van deze Supra overigens, hijdoet m weg om voor ene twinturbo te kijken.

NA turbo is trouwens 220 PK.. wel leuk, maar gaat snel vervelen hoor. zeker in ene auto van 1600+ kg
 
Een grote turbo? Aber Natürlich.
Rijd je langs een peuterspeelzaal, geef je gas zodat de turbo gaat zuigen, zie je ineens al die kinderen opgezogen worden:D
 
Haha fantasie moet je toch hebben;).
En je moet het met een knipoog lezen hea.
Nee een Supra met turbo en niet te veel poespas is heel erg nice, wel het stuur rechts, want dan kan je achteruit de mac in8P.
 
NA turbo is trouwens 220 PK.. wel leuk, maar gaat snel vervelen hoor. zeker in ene auto van 1600+ kg

220 pk op 1600 kilo, is in verhouding nog minder dan de standaad 113 pk op 800 kilo van een Polo G40 :P Beetje lachwekkend niet, DAAROM moet er dus een dikke turbo op zo'n Supra. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top