Jules
Banned
Enige wat aan die auto's standaard is, is de vorm. Maar meer ook echt niet. Zo kan je zelfs een multipla hard laten gaan.
ja idd, net als die focus van die gast van school
Enige wat aan die auto's standaard is, is de vorm. Maar meer ook echt niet. Zo kan je zelfs een multipla hard laten gaan.
Enige wat aan die auto's standaard is, is de vorm. Maar meer ook echt niet. Zo kan je zelfs een multipla hard laten gaan.
Ik zei dat echte sportauto's een middenmotor hebben. Ik zei niet dat een auto met middenmotor een echte sportwagen is he
Ik zei dat echte sportauto's een middenmotor hebben. Ik zei niet dat een auto met middenmotor een echte sportwagen is he
Gelukkig kun je die grilletjes ook niet binnen 1 uurtje vervangen of zwart spuiten.. en zijn er ook geen std spiegels tekoop op marktplaats
Porsche 911 GT3 RS, Ferrari F430 (met name de Scuderia:~), TVR Sagaris, Donkervoort D8 270 RS (turbo), Lotus Exige S (compressor), dat zijn volbloed sportwagens. Dat een volbloed sportwagen een turbo moet hebben is bullshit en daar had ik het niet over. En wat valt op? Ik noem slechts twee auto's met middenmotor.
klopt, maar dat zegt ook niemand. die 3 ton zou voor mij ook wel genoeg reden zijn om niet te kijken.
Dat zijn zeker echte sportwagens ja, circuitwagens meer zelfs. Maar als een Supra dan geen echte sportwagen is, komen er ook niet veel echte sportwagens uit Japan, ofwel?
Daar geef ik je helemaal gelijk in, maar toch zou ik een auto altijd liever 'orgineel' willen kopen.
NSX schijnt erg goed te zijn op het circuit, jammer dat ie niet zo heel veel vermogen heeft.. S2000 is ook redelijk spartaans, Supra en Skyline hebben ook op het circuit aardig succes gehad, maar die hadden inderdaad weinig meer te maken met de productiemodellen..
Mja het is gewoon kut dat die jappen een hele tijd opgescheept zaten met die max. 300pk, anders was er vast wel wat meer leuks op de markt gekomen :W
best vet die wielen onder die e36 8)