is-tuning uitlaat ?

Helemaal waar, maar we hebben ook op een Speed cilinder getest he...

Wat er gebeurt op een getuned Evo cilindertje zal nog moeten blijken, aangezien die Hebo R2 daarop ook top presteert...

Bovendien was dat de eerste versie, die was een paar cm te lang, de nieuwe versie is tot nu toe nog ongetest...
 
Last edited:
Leuk projectje... Volgens mijn gegevens heeft EGT het met zijn eigen ontwikkelde software programmatje uitgerekend en heeft Ivo het alleen laten lassen...

Maar goed kan er naast zitten natuurlijk!!
 
Originally posted by The One
Leuk projectje... Volgens mijn gegevens heeft EGT het met zijn eigen ontwikkelde software programmatje uitgerekend en heeft Ivo het alleen laten lassen...

Maar goed kan er naast zitten natuurlijk!!
dan zou het dus een EG-tuning uitlaat zijn en dan kunnen ze de topic naam wel veranderen.
 
Exact.. maar goed er zijn wel meer verhalen natuurlijk dus ach.. laat joel en Ivo het zelf maar bepalen wie de eer toekomt ....Ik denk dat EGT en IS Tuning daar zelf wel uitkomen ... misschien heb ik het wel niet juist doorgekregen ..... ;)
 
Mijn mening is dat de lol van uitlaten ontwikkelen vooral het zelf ontwerpen EN maken EN testen is; ook al is het uiteindelijke resultaat dan misschien wat minder (optisch / vermogen).

Dat mis ik hier een beetje eigenlijk...

Niettemin een leuk uitlaatje.
 
Je zit er dus niet naast ,en hebt gelijk .

Originally posted by The One
Leuk projectje... Volgens mijn gegevens heeft EGT het met zijn eigen ontwikkelde software programmatje uitgerekend en heeft Ivo het alleen laten lassen...

Maar goed kan er naast zitten natuurlijk!!
 
Wat een brak topic is dit. Waar die uitlaat gemaakt is zie je uiteraard gelijk, geen twijfel mogelijk :)

Verder vind ik het mooi dat er meer mensen met uitlaten bezig zijn. Al begin ik steeds meer te twijfelen over het nut ervan. De basis voor de hoogste scores is toch negen van de tien keer een al dan niet aangepaste fabriekspijp.

Alleen als ik dingen hoor als "een paar cm te lang" dan gaan m'n oren behoorlijk klapperen...

Erik en Ivo, lekker doorgaan. En de rest mag proberen ONtopic te blijven.
 
Originally posted by Valentino...
IDD leuke uitlaat.......
Maar vergeet niet dat de speedpijp nog steeds meer vermogen gaf.
Toch niet echt gek dus die italianen.
-:-
Wat ben ik blij met mijn pijpje dan :x
 
Dit is mijn pijp dus met demper. Heeft mij 225 euro gekost ex de demper en ophanging.

dpr1.jpg


dpr2.jpg


dpr3.jpg


Deze uitlaat schijnt bij Piet pijp gemaakt te zijn. Heb er overigens nog niet mee gereden.
 
naar mijn weten is erik hier al heel lang mee bezig.... de plannen waren er al een hele tijd....

Piet kan gewoon goed lassen...dus het leek mij al een voor de hand liggende oplossing, dat ze daar gelast zouden worden..

ben eigenlijk benieuwd, wat de uitlaat zal doen, op de evo van erik zelf..... het lijkt mij, dat hij daarop is berekend...toch?
 
Originally posted by mvanwinsen5
Dit is mijn pijp dus met demper. Heeft mij 225 euro gekost ex de demper en ophanging.


Deze uitlaat schijnt bij Piet pijp gemaakt te zijn. Heb er overigens nog niet mee gereden.

Is dit de nieuwe IS uitlaat?
 
Nee niet op zijn evo berekend , hij heeft gewoon een goede pijp ontworpen ,maar is zeker niet op zijn evo specs.
Erik laat nooit het achterste van zijn tong zien .... geloof me .
De uitlaat die hij voor eigen gebruik heeft gelast en ontworpen ziet er anders uit .

Originally posted by Sander
[B

ben eigenlijk benieuwd, wat de uitlaat zal doen, op de evo van erik zelf..... het lijkt mij, dat hij daarop is berekend...toch? [/B]
 
Back
Top