is-tuning uitlaat ?

piet pijp is DPR ;) [/B]

die heeft mijn pijpje ook in elkaar gezet
shiny.gif
 
Originally posted by mvanwinsen5
kan er een nadere toelichting gegeven worden?
maar natuurlijk;

Nadat Ik al op het zelfde tijdstip, zelfde data een antwoord heb verstrekt met met bijna identieke informatie als Bartje. Lijkt het me overbodig om even later de jongen in kwestie nog een keer op de feiten wijzen en de grond in te penetreren.
 
Originally posted by dani
maar natuurlijk;

Nadat Ik al op het zelfde tijdstip, zelfde data een antwoord heb verstrekt met met bijna identieke informatie als Bartje. Lijkt het me overbodig om even later de jongen in kwestie nog een keer op de feiten wijzen en de grond in te penetreren.

ik snap hem, had niet alles gelezen namelijk, sorry
nosmile.gif
 
Wat ik heb gehoord is dat hij beter presteerde dan de team2000 op hun setup. Beetje jammer alleen dat ze er niet mee op Lelystad waren.

Vraagje van mijn kant? Is dit een IS product, een JS product, een eigenpijp die niemand ooit krijgt of iets wat Jöel en Ivo samen hebben gemaakt. Het liefst antwoord van 1 van hun en niet met ze allen gaan gissen :)
 
Originally posted by Mol
Wat ik heb gehoord is dat hij beter presteerde dan de team2000 op hun setup. Beetje jammer alleen dat ze er niet mee op Lelystad waren.

Vraagje van mijn kant? Is dit een IS product, een JS product, een eigenpijp die niemand ooit krijgt of iets wat Jöel en Ivo samen hebben gemaakt. Het liefst antwoord van 1 van hun en niet met ze allen gaan gissen :)
Naar ik weet is ie gemaakt aan de hand van specificaties van Erik Groeneveld.
 
Pijp ziet er zeer netjes uit , maar of ie echt goed is blijft altijd de vraag.
Rudi scoort hoog met een mooie grafiek met de VTM pijp , maar bijv. Sjoerd scoort weer hoog met een C20 (opmina) En de jager heeft als 1 van de weinige een bruut vermogen op pia met de C20.
Heeft denk ik dus ook met de afstel kunsten te maken.
Voorheen was iedere pia rijder HR2 geil omdat deze het "beste" zou zijn , maar Joor bewijs het tegen deel op ZIJN setup. Tis dus eenbeetje geven en nemen :)
 
Het is zeker een mooi pijpje, heb hem al van dichtbij mogen bewonderen. Bocht lijkt op r2, maar is net wat anders.
Prestaties waren op een setup waar die niet voor gemaakt was beter al de r2. Het is btw een is-product.
 
Heeft iemand misschien adres gegevens + tel. nummer van (piet pijp) Dpr?

zo ja , kan iemand die even naar mijn pm box sturen

mazzel!
 
Wat ik nou niet begrijp met het ontwerpen van uitlaten is dat ik me afvraag van welke gegevens men uit gaat.. Zoals toerental,compressie enz..

En hoe ze deze gegevens omvormen tot een stukje hol metaal :). Ik weet wel hoe korter de expansie hoe meer toeren maar wat zijn de andere kenmerken van een goede uitlaat.. Te denken aan koppel/powerband enz..

MVG Jeroen
 
Okee...

Ivo heeft in samenwerking met Erik Groeneveld (die heeft zo'n mooi stukje uitlatensoftware) die pijp ontwikkeld.

En nee, de bocht is niet domweg van een Hebo R2 afgezaagd, maar hij lijkt inderdaad wel...

De uitlaat op de foto is de eerste versie, die leverde inderdaad meer vermogen dan de Hebo R2 @ Piaggio, ik geloof 19,5 pk tegen 18,6 pk met de R2, dit gemeten op het door mij getunede blok van Chezzmo met Speed cilinder.

Hij heeft nu een tweede versie, die is nog een stukkie korter en zou op zwaar getunede Evo cilindertje heel leuk moeten knallen.
We hebben hem nog niet getest, maar de verwachtingen zijn hoog gespannen...

Ik ga 1 dezer dagen ook maar eens aan het meten/rekenen en tekenen, en ook een eigen uitlaat ontwikkelen...
De JS-EVO 1 ofzo, hehehe....
 
Back
Top