is-tuning uitlaat ?

ja ik had erom gevraagt O-)
maar ik heb ff een dingetje om aan te merken de pasvorm is ook niet echt 100% ik mag zelf heel wat aanpassen om hem niet tegen het wiel te laten lopen:rolleyes:
 
Klopt. Zoals bij veel uitlaten moet je de afstand tot het wiel zelf even instellen met bussen/ringen. Het hangt verder ook van hoeveel die afstand is en hoe lang de flens is of je de gaten aan moet passen. Dat is helaas niet te voorkomen, omdat de uitlaten met verschillende lengtes flenzen en op verschillende afstanden van het blok af (ivm verschillende wielen) gemonteerd kunnen worden.

Op zich is het ook geen punt om met scooter en al even te komen en het door mij pas te laten maken.
 
Eindelijk bij deze dan even een korte samenvatting van mn pijpje:)
Ik heb gisteren voor het eerst echt goed kunnen vlammen op een meeting en hij liep bijzonder hard en goed:W
Mijn v-snaar is alleen erg dun en versleten dus dat scheelt ook nog wat op paar kleine fijn afstellings dingetjes na.

Ook hebben we het pijpje even onder de Speed Neos van Sander aka Burn @ forum gehangen, zijn conclusie was dat hij een stuk meer koppel had en dat met een c20 afstelling8)

Ik heb er zeker vertrouwen in, eerdaags toch echt eens gaan banken})


Jullie horen het allemaal nogwel,


Greetz Ten
 
sr%20stealth%20037.jpg


zo ziet mijn uitlaat eruit op mijn toxic:#
 
Ik ben ook niet zo voor de onderlangse dempers, maar ieder wat wils natuurlijk :)

Ik vind het er wel erg orgineel uit zien iig!
 
Back
Top