Infinity FireRox 2005

ik vind het er heel erg mooi uitzien allemaal. alles netjes gecoat, netjes gemaakt enz, daar houdt ik nou van:)
veel succes verder, deze ga ik wel volgen;)
 
ik heb dat koppelingshuis ook , persoonlijk vind ik het niet echt goed omdat de ruwe binnekant je koppelingschoenen wegfreet binnen de kortste keren.
dan mag je je mooi carter weer helemaal beginnen poetsen :S
ik heb dan maar weer mun oude malossi wing bell gemonteerd en het was terug opgelost
ahja , je zult het zelf wel ondervinden :)
 
amdr said:
ik heb dat koppelingshuis ook , persoonlijk vind ik het niet echt goed omdat de ruwe binnekant je koppelingschoenen wegfreet binnen de kortste keren.
dan mag je je mooi carter weer helemaal beginnen poetsen :S
ik heb dan maar weer mun oude malossi wing bell gemonteerd en het was terug opgelost
ahja , je zult het zelf wel ondervinden :)

Thnx allemaal :* ... !!

Allemaal erg bedankt voor de reactie's :) ...

Gaat allemaal goedkomen , zou vandaag eigenlijk een update komen met me binnenkappen erop en van me getunede carb maar heb een 2e Firefox aangeschaft :D ( Grafico uit 2001 ) ... !!

Hier komen bij de volgende update ook foto's van ...

Maar amdr , goed dat je dat zegt , flikker ik dat ding op me 2e Firefox ;) ...

En inderdaad , je ziet een kabelboom , was van plan dat ding te laten keuren dus moet je licht enz. er ook op aanwezig zijn ( waarom ik dat doe , simpel , tegen diefstal :) ) ...

Dus z.s.m. weer een update ... !!
 
Update :

Guess who's back , back again :shiny: ...

Het heeft even geduurd maar we zijn weer terug ... !!

Na een hoop tegenslagen met de scooter , school en de feestmaand-drukte hebben we alles weer opgelost ( een groot gedeelte ) en gaan we weer netjes verder ...

We hebben een hele tijd met de voorvorkpoten van een Aerox liggen rommelen , omdat ze niet in het T-stuk pasten van de Firefox ( opgelost d.m.v busjes ) ...

Ook heb ik in de tussentijd een andere Firefox aangeschaft en die omgebouwd tot een " Replica " van mijn 1e Firefox ...

Zo zag het arme beestje er eerst uit :( :

Foto=A4XBX4D3


Foto=ZPMLYGQJ


Foto=6VSZHALT


Foto=366TBCUB


Ik weet het , ding zag er niet uit , daarom hebben we haar ook wat opgeknapt met flink wat optische aanpassingen :

Foto=8MCWJGSE


Foto=XM8ANLTI


Foto=WAPPHBZE


Foto=IR6KURMT


Foto=MSGCAFW8


En het " eind " resultaat :D :

Foto=JQA8KHSL


Foto=HST7SBMR


Foto=866G8WLW


Foto=EKWSWL4A


Foto=6YKSLXHK


Heb mijn " oude " kappenset gebruikt omdat die anders toch maar voor niks op zolder lag , veel dingen veranderd , zowel motorisch als uiterlijk , let niet op de rotte Lazer uitlaat en het Aerox achterwiel , komt wel een keer ander pijpje onder ( rij niet op deze Firefox , staat te koop ) en het achterwiel ondergaat een licht polijstbeurtje :) ...

Deze moest er ook even op , komt de kleur echt mooi uit :

Foto=8JY7BEVG


Ben natuurlijk ook weer bezig geweest aan me eigen project , staat al op zijn wielen en het blok hangt er onder , hierbij dus ook een hele reeks foto's ( let niet op de overbevolkte schuur , het is wintertijd en me ouders droppen alles naar binnen :L ) ...

Een of andere aap dacht het beter te kunnen dan mij , hij kon het niet aanzien , zoveel leed en pijn , dus begon hij maar zelf aan de busjes voor de voorvorkpoten ( het is me broer overigens ;) ) :emo: :

Foto=PMZGYWGW


Foto=QRJ4JQHR


Foto=E3QW46J3


Had me kappen er af gehaald , we konden anders moeilijk bij de pootjes , heb ze helaas beschadigd dus worden opnieuw gespoten , deze keer professioneel :

Foto=HCZIHPPW


Foto van het " ingepakte " frame voordat we eraan begonnen :

Foto=6K7VBEMR


Hier zit er al 1 poot in :

Foto=WVNAHUSM


En nummer 2 :

Foto=QDENANJH


En de rest volgt vanzelf uiteraard :w :

Foto=QDQXTBPQ


Foto=LNGMSS8J


Foto=JMKQC67T


Foto=ACBBPKJA


Foto=NZXB4ISH


Foto=VYUILTRV


Foto=B4HEZFXZ


Foto=VBLGAZCE


Hier met binnenkappen en inlaattraject :

Foto=D63VREXV


Foto=KBVDZR4Q


Foto=JIXUUPVC


Foto=NDHO6KTI


Foto=G4YYKLWB


Foto=LJLG3IW7


Foto=GRUYWMO7


Foto=S7RPIFXT


" Last but not least " de mooiste van de reeks en zo staat het er nu bij :

Foto=OE3KNRJT


Foto=D7N3L4YU


Helaas is er bij het opzetten het een en ander beschadigd :( ...

Maar goed , deze week gaat het Metramorfosis stuurtje enz. er waarschijnlijk op en dan weer een leuke update :) ...

Peace out :cool: ...
 
Last edited:
Sibo said:
Woow looking good :), vette style 8)

Thnx , stop er ook al het nodige energie / tijd / geld enz. erin haha :X ...

Maar ben hopelijk nog de enige qua kleurencombinatie / optisch , setup allang niet meer ;) ...
 
Update :

Niet echt verdergekomen met het stuurtje , geen tijd voor jammer genoeg ...

Wel wat nieuws binnengekregen , ben toch maar voor de Stage 6 V-Force 3 Membraan gegaan i.p.v. de Malossi Vl14 ...

Waarom , simpel , iedereen rijd er al mee rond , tijd dus voor wat afwisseling :) :

Foto=8UIK4JAD


Foto=MOJ7KPB4


Foto=XXJP4XPF


Gek ding heeft in totaal acht klepjes , kijken of we hier ook wat leuks mee neer kunnen zetten ...

Soon again weer update ...

Peace out ...
 
Last edited:
als het je om originaliteit gaat had je net zo goed de vl14 kunnen houden, binnenkort zal iedereen wel met de v-force rijden ;).
Maargoed, je projectje ziet er net uit. Succes verder
 
DG SF2 said:
als het je om originaliteit gaat had je net zo goed de vl14 kunnen houden, binnenkort zal iedereen wel met de v-force rijden ;).
Maargoed, je projectje ziet er net uit. Succes verder

Ja binnenkort is nog niet ;) , was ook 1 van de 1e met een Yasuini C30 , nu beginnen er ook steeds meer te komen , maarja dat houd je niet tegen , het is tegenwoordig allemaal goed en leuk spul :) ...
 
8 spoelpoorten said:
ziet er allemaal netjes uit!dat blok zwart is wel origineel idd!;)ga zo door

Thnx :) , heeft nog niemand tot nu toe , dat ik weet , een zwart gecoat blok :D ...

Firefox_16 said:
Ziet er goed uit man :p

Vooral die kleuren die zien er ook cker goed uit

Keep it going :D

Dank je ...

Kleurencombi vond ik wel netjes staan , het mocht opvallen , maar niet teveel , met deze combinatie heb ik het precies goed lijkt mij :) ...

french man said:
hum hum , very beautiful project, I like much the green and black. Good continuation

@+

Thank you ...

It is my favorite colour combination ...
 
dabok said:
Thnx :) , heeft nog niemand tot nu toe , dat ik weet , een zwart gecoat blok :D ...

Beter rondkijken :) ken er zo direct 3 maargoed, doet er verder niet toe.

De orginaliteit van vforce 3 membraan is ook niet meer erg hoog ... wil niet zeggen dat je het niet moet kopen maar omdat je er zo over bezig bent.
 
Spasta said:
Beter rondkijken :) ken er zo direct 3 maargoed, doet er verder niet toe.

De orginaliteit van vforce 3 membraan is ook niet meer erg hoog ... wil niet zeggen dat je het niet moet kopen maar omdat je er zo over bezig bent.

Begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen en kraak als je wil niet meteen alles af a.u.b. :) ...
 
Back
Top