Huldiging SOBW Staphorst 30 November

Originally posted by jorick
dat zullen we nog wel eens zien :) zal het eens aan ben vragen wie dat doet.

Laat de sobw maar in zijn waarde. anders krijg je meschien weer gezeur. het is wel een teken dat ze er mee bezig zijn. we kunnen ook gewoon de web-master ff mailen.;)

Originally posted by Kerbinos
Laat de sobw maar in zijn waarde. anders krijg je meschien weer gezeur. het is wel een teken dat ze er mee bezig zijn. we kunnen ook gewoon de web-master ff mailen.;)

ja kan, of het helpt dat betwijfel ik....
hoe is met je race project voor het nieuwe seizoen ??

JA kervin vertel ons eens wat gij gaat doen in het nieuwe seizoen. Ik wilde net standaard klasse gaan rijden, maar toen hoorde ik dat je bleef dus nu ga ik maar expi rijden:rolleyes:

Originally posted by BART#21
JA kervin vertel ons eens wat gij gaat doen in het nieuwe seizoen. Ik wilde net standaard klasse gaan rijden, maar toen hoorde ik dat je bleef dus nu ga ik maar expi rijden:rolleyes:

ghehe 1-0 voor jou :D

Mr. kleck wat ga jij eigenlijk doen in het nieuw seizoen nu we het er toch over hebben. Ga je nog naar Staphorst:p

ja, als mijn taxi het niet af laat weten
ik ga lekker verder in de standaardklasse.....

Wie weet:~ zeg nooit nooit. ik reyplay nu pas omdat ik een tijd niet op het forum kon.8P

Back