Huldiging SOBW Staphorst 30 November

Originally posted by DanceTrend
Hmm is niet eens zo ver weg misschien als Rolf of Miles drheen gaat dat ik ook mee ga :) Wie weet..

Als miles volgend jaar nog wil rijden kan ie beter wel gaan. Anders is de kans heeel groot dat hij te laat is met inschrijven........en we willen hem er natuurlijk graag bij hebben:P :rolleyes:

dan kan je lekker op de reservelijst, en aangezien er aardig wat std. scooterklasse rijders zijn dit jaar...denk ik niet dat je er dan nog kan bijkomen..

BTW: Zip19, word rijden tegen jouw dan zeker volgend jaar ??
ook std. scooterklasse

Originally posted by Hessman
BTW: Zip19, word rijden tegen jouw dan zeker volgend jaar ??
ook std. scooterklasse

Onder andere, en nog wel een paar mensen van het forum maar daar kom je vanzelf wel achter:)

Ik ga ook, of ik inschrijf weet ik nog niet. Een ding is zeker... de standaardklasse wordt ERG druk. Komt een 3e groep had ik gehoord. Verder kan ik iedereen die er niets te zoeken heeft adviseren thuis te blijven.

Originally posted by Joor
Ik ga ook, of ik inschrijf weet ik nog niet. Een ding is zeker... de standaardklasse wordt ERG druk. Komt een 3e groep had ik gehoord. Verder kan ik iedereen die er niets te zoeken heeft adviseren thuis te blijven.

:eek: een 3de groep, tering dan wordt het idd errug druk

met een 3e groep worden het zeker racedagen met tijdsdruk...

Originally posted by kleck
met een 3e groep worden het zeker racedagen met tijdsdruk...

Dan zal het wel laat af zijn steeds want nu heb je de supermotard er ws ook nog bij. Maarja, wordt vast weer leuk:)

Achja je kan niet alles hebben. anders moeten ze de wedstrijden verdelen over twee dagen. bv de brommers op zaterdag, de scooters op zondag. doot zoiets kunnen de stphoorst mensen op zaterdag rijden. en kunnen de scooter op zondag rijden. dan heeft iedereen het naar zijn zin. en het worden helen mooien races wekenden.:# Derde klassen in de standaart scooter????:? zou wel beter zijn voor het aantal mensen in één groep. en dan heb je niet last in de A met Achterblijvers.:# Als het maar weer een super gezelig seizoen wordt.:W

een C klasse, die moest er gewoon komen :)

Originally posted by Kerbinos
Achja je kan niet alles hebben. anders moeten ze de wedstrijden verdelen over twee dagen. bv de brommers op zaterdag, de scooters op zondag.
doen ze niet omdat de scooter het meeste animo trekken, daarom ook meestal aan het eind.
zal me ook nixz verbazen als de std niet meer als eerst begint.

Originally posted by DvD
doen ze niet omdat de scooter het meeste animo trekken, daarom ook meestal aan het eind.
zal me ook nixz verbazen als de std niet meer als eerst begint.

Het is gewoon zwaar bout als je als eerst moet rijden. |(

Write your reply...
Back