Originally posted by robbepop
ik ben er ook al moet ik er wel 3 uur voor rijden
en ik vergezel hem...
Gelijk inschrijven voor het komend race-seizoen 8)
Originally posted by robbepop
ik ben er ook al moet ik er wel 3 uur voor rijden
Originally posted by Kerbinos
Ik ben er natuurlijk ook. wordt wel lachuuhebeetje kloten daar. ff inschrijven, bekers en die site, is wel gezelig.8)
Originally posted by Hessman
en ik vergezel hem...
Gelijk inschrijven voor het komend race-seizoen 8)
Originally posted by DanceTrend
Hmm is niet eens zo ver weg misschien als Rolf of Miles drheen gaat dat ik ook mee gaWie weet..
Originally posted by Hessman
BTW: Zip19, word rijden tegen jouw dan zeker volgend jaar ??
ook std. scooterklasse
Originally posted by zip#19
Onder andere, en nog wel een paar mensen van het forum maar daar kom je vanzelf wel achter![]()
Originally posted by Joor
Ik ga ook, of ik inschrijf weet ik nog niet. Een ding is zeker... de standaardklasse wordt ERG druk. Komt een 3e groep had ik gehoord. Verder kan ik iedereen die er niets te zoeken heeft adviseren thuis te blijven.
Ik ga ook, of ik inschrijf weet ik nog niet. Een ding is zeker... de standaardklasse wordt ERG druk. Komt een 3e groep had ik gehoord. Verder kan ik iedereen die er niets te zoeken heeft adviseren thuis te blijven.
Originally posted by kleck
met een 3e groep worden het zeker racedagen met tijdsdruk...
Supermotard er bij...
Automaten zijn van de SOBW-site verdwenen.
een C klasse, die moest er gewoon komenOriginally posted by Joor
doen ze niet omdat de scooter het meeste animo trekken, daarom ook meestal aan het eind.Originally posted by Kerbinos
Achja je kan niet alles hebben. anders moeten ze de wedstrijden verdelen over twee dagen. bv de brommers op zaterdag, de scooters op zondag.
Originally posted by DvD
doen ze niet omdat de scooter het meeste animo trekken, daarom ook meestal aan het eind.
zal me ook nixz verbazen als de std niet meer als eerst begint.