Huldiging SOBW Staphorst 30 November

Originally posted by -=MOL=-
Oh nee, Rob Verkley mag niet stoppen. Tenminste het "team" moet wel blijven. Voor de gezelligheid tijdens de scooter weekenden. Anders hebben we straks niemand meer om een biertje mee te drinken.
Ach, zolang Jorick nog maar met benzine gooit, valt er nog wel wat te beleven tijdens de weekenden. ;) :D

Originally posted by mhr#27
Ach, zolang Jorick nog maar met benzine gooit, valt er nog wel wat te beleven tijdens de weekenden. ;) :D

Volgens mij gaat Jorick dit nog wel vaker horen volgend seizoen :D We zullen het wel weer merken met een bbq8P

Last edited:
geen paniek mensen robje stopt niet :)

maar ik ken het in de std klas niet winnen dus ga ik het in de top proberen 8P 8P 8P 8P logisch toch:?

die moeten als het net zo gaat als vorig jaar weer als laatste trainen dus dan ken ik een beetje uitslapen.

en wat het bier betreft ik zoek nog een biertap voor in de bus.

Originally posted by zip#19
Volgens mij gaat Jorick dit nog wel vaker horen volgend seizoen :D We zullen het wel weer merken met een bbq8P

STFU :P

iemand wel eens naar de SOBW site gekeken laatste tijd? :eek: :eek: :rolleyes:

wat verschrikkelijk he!?! de "web-designer" die dit gemaakt heeft mogen ze zonder proces voor de rest van z'n leven achter tralies zetten :P

zullen we met z'n allen ff een nieuwe site voor ze fixen want dit kan ECHT NIET. :)

Idd wat een verschrikkelijke site zeg. Ik vond m al erg, maar hij is nu echt niet normaal meer zo gaar:)

Back 2 the '80's8)

Originally posted by jorick

wat verschrikkelijk he!?! de "web-designer" die dit gemaakt heeft mogen ze zonder proces voor de rest van z'n leven achter tralies zetten :P

zullen we met z'n allen ff een nieuwe site voor ze fixen want dit kan ECHT NIET. :)

ze vinden 'm zelf vet...

hehe, dat niet alleen...

het domme is dat als je elke keer weer op de hoofdpagina komt.. er een bezoeker bijkomt |(
en dan extra veel geld vragen voor een banner omdat ze een veel bezochte website hebben 8P

Originally posted by Razma
hehe, dat niet alleen...

het domme is dat als je elke keer weer op de hoofdpagina komt.. er een bezoeker bijkomt |(
en dan extra veel geld vragen voor een banner omdat ze een veel bezochte website hebben 8P

ja, dat is makkelijk eem extra zakcentje verdienen

Originally posted by Kerbinos
Weekendje SPA lijkt mij wel super cool:#
Keep on dreaming!

Originally posted by mhr#27
Woei, dat was ik al helemaal vergeten :D

Originally posted by robbepop
geen paniek mensen robje stopt niet :)

maar ik ken het in de std klas niet winnen dus ga ik het in de top proberen 8P 8P 8P 8P logisch toch:?

die moeten als het net zo gaat als vorig jaar weer als laatste trainen dus dan ken ik een beetje uitslapen.

en wat het bier betreft ik zoek nog een biertap voor in de bus.
Biertap in de bus kan ik maybe voor je regelen Rob, op voorwaarde dat je dan wel wat vaker bij Koopmans een biertje komt pakken.

Me baas heeft ooit eens een tap voor weinig gekocht. Zal ff informeren voor je.

Originally posted by jorick

Jorick, dit zijn gewoon dingen die je de rest van je leven achtervolgen!!! :P

Verder is die site idd afschuwelijk, maarja ik heb er niks mee te maken verder..

Originally posted by Razma
hehe, dat niet alleen...

/me ruikt een kans voor extra geld voor scootertuning.net :D

Flessen de boel. Dan refresh ik wel 10000x per dag!!

Write your reply...
Back