Huldiging SOBW Staphorst 30 November

Geeft helemaal niks, ik wou het gewoon ff kwijt!

Ik ben benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen, met o.a. de Derbies en 3 groepen in de standaardklasse. Het zal iig garant staan voor leuke/spannende wedstrijden.

Ik ben er ook elke race weer bij en kijk er nu alweer naar uit!

Ik ben er vanzelfsprekend ook altijd bij. Ben alleen bang dat het helemaal niet zo spannend wordt met de supermotard. En hoe komt iedereen er bij dat er 3 groepen standaard scooters zouden komen. Ze hebben het tot nu toe ook nog nooit gedaan dus waarom zouden ze het nu wel gaan doen.

Ik heb het meerdere malen voorbij horen komen. Maargoed, de standaardklasse blijft imo maar groeien. Als er dit jaar weer 20 of misschien nog wel meer inschrijvingen extra zijn, dan lijkt mij het logisch dat er 3 groepen komen ipv 2.

Het lijkt me ook niet gebeuren dat de std. scooters in drie groepen gaan rijden. Ik denk dat de inschrijving gewoon een keer vol zit en dan heb je gewoon pech. Ik ben i.i.g. weer vd partij in het komende seizoen!!
________
Devon live

Last edited:
Zolang we maar inschrijven @ staphorst zullen we nog wel op tijd zijn. Ik weet niet of ze wel drie groepen zouden doen, je zag nu al wel dat ze soms met tijdgebrek zaten, en dan ging de automateklasse nog appart met de sport....

Ach, we zien het wel. De rijders waar ik mee/voor kom gaan altijd voor de A (komen af en toe net in de B) dus opzich geen probleem voor mij.

In Staphorst zal dit toch wel duidelijk worden?

SOBW kennende zal er nog niks bekend worden.
Maar ik ga er in ieder geval van uit dat het maar twee groepen komen. Er is denk gewoon niet genoeg tijd voor drie groepen

Originally posted by -=MOL=-
Ach, we zien het wel. De rijders waar ik mee/voor kom gaan altijd voor de A (komen af en toe net in de B) dus opzich geen probleem voor mij.

In Staphorst zal dit toch wel duidelijk worden?

Ik hoop toch ook wel in de a te rijden volgend jaar. En ik neem aan dat het wel duidelijk wordt gemaakt ja @ staphorst.

Back