tuningsfreak said:beste mensen
ik wil het volgende jaar eginnen met racen want dan heb ik dit jaar nog de tijd om alle races af te gaan...ik heb alles op een rijtje gezet wat het gaat kosten enzo...maar ik zou het begod niet weten wat een goede setup is zonder niet meteen alles malossi te doen....
hebben jullie advies vo0r me..
hoef je ook niet met opzet te doen... ask GP :!jaguar courreur said:nee maar stel ik zou volgend jaar mee doen met de sobw, dan heb ik toch nog een heeeeeeelee hoop te leren. en dan ga ik echt niet midden op de weg rijden als er amaal snellere lui aan komen
tuningsfreak said:beste mensen
ik wil het volgende jaar eginnen met racen want dan heb ik dit jaar nog de tijd om alle races af te gaan...ik heb alles op een rijtje gezet wat het gaat kosten enzo...maar ik zou het begod niet weten wat een goede setup is zonder niet meteen alles malossi te doen....
hebben jullie advies vo0r me..
tuningsfreak said:ik heb is rond zitte kijken zou een heel oud type zip met die platte voorkant een ideaal begin model zijn...
greetszz
jaguar courreur said:nee maar stel ik zou volgend jaar mee doen met de sobw, dan heb ik toch nog een heeeeeeelee hoop te leren. en dan ga ik echt niet midden op de weg rijden als er amaal snellere lui aan komen
jaguar courreur said:ik doe eerst dit jaar het sprintseizoen nog en ik ga af en toe tussendoor gewoon bij jullie kijken bij de sobw races.........als het me bevalt zien jullie me volgend seizoen wel in de std klasse
en dan pak ik gwoon een zip sp denk ik
tuningsfreak said:ojah en nog een vraagje zal el niet goed kijken maar mag je bij bijv een neos of sr een aangepast subframe toepassen vo0r een rechtspruitstuk...
ciao
Aerox Wijchen said:als je rijden kan, rijd je nooit op ut midden van de weg, want dan weet je niet de goede lijn :!
ik krijg ut idee, dat jij er veeeeels te makkelijk over denkt
nofi
melf #50 said:wat betreft het subframe , volgens het regelement zou je die niet mogen veranderen , maar bij de piaggio word nogal eens het 1 en ander aangepast geloof ik...
`melf #50 said:wat betreft het subframe , volgens het regelement zou je die niet mogen veranderen , maar bij de piaggio word nogal eens het 1 en ander aangepast geloof ik...
Het heeft er ooit wel in gestaan, Joris is er ooit eens op gediskwalificeert.BART#21 said:Waar staat dat je het subframe niet mag wijzigen?
mhr#27 said:Het heeft er ooit wel in gestaan, Joris is er ooit eens op gediskwalificeert.
De constructie van frame, wielophangingen, wielen en remmen (het zogenaamde rijwielgedeelte) mag niet zodanig worden gewijzigd dat de veiligheid in het geding komt. Het rijwielgedeelte mag worden verstevigd. Midden- en zijstandaard en spiegels moeten worden verwijderd.