roelandri said:Ja oke maar niet iedereen kan in de top 10 mee rijden(heeft trouwens ook met geld te maken) Ik wil niet zeggen dat ik presteer maar als je iemand vertelt van ik heb paar keer 1ste plek gehaald in de b, denken ze meteen dat je met duizenden euro,s thuis komt! Bedrijfen die intresse hadden zijn ook voor een deel afgeknapt door de manier waarop de races voor het publiek gepresenteerd worden(omroep installaties bijvb)en dat het eigenlijk heel onbekend is in Nederland.
roelandri said:wat is vzw nr???? maybe domme vraag hoor
De bedrijfen in de 2 wielers bij ons in de buurt houden op het moment net het hoofd boven water dus die gaan al helemaal niet hun geld weggeven,
Toen ik net begon waren er zoveel mensen ow ik sponsor je wel joh en als je een maal
bezig bent zie je der niks van.
Je kunt heus wel top 10 rijden zonder bakken met geld uit te geven.roelandri said:Ja oke maar niet iedereen kan in de top 10 mee rijden(heeft trouwens ook met geld te maken).
DNa power said:tjah ligt meer aan dat je de mensen kent denk
hebbe jullie ook vzw nr?
mhr#27 said:Je kunt heus wel top 10 rijden zonder bakken met geld uit te geven.
Afgelopen jaar heb ik het nog redelijk low budget kunnen houden qua onderhoud.
Met mijn typhoon ben ik in seizoen 2002 ook vaak genoeg in de top 10 geindigd zonder veel geld uit te geven.
Je moet gewoon met je boerenverstand een betrouwbaar blokje bouwen en je wat meer op het sturen concentreren, dan kom je een heel eind.
Verder was ik tijdens de eerst 4 seizoenen die ik race student, dus moest het noodgedwongen wel redelijk low budget. Sinds het begin van dit jaar werk ik fulltime, dus hoef ik er minder voor te laten om te kunnen racen.
mhr#27 said:Nope, al moet ik de diesel gewoon zelf betalen.
De beschikking over een "niet al te kleine" bus en onderdelen + racekleding voor inkoop zijn dan ook de enige sponsoring die ik heb.
dani said:jij hebt toch ook een auto, dus vanwaar dat gemiep?
verder is sponsoring gewoon een gust/vrienden dienst.
een 2 wieler zaak hoeft het opzich geen geld te kosten, ze kunnen onderdelen ook voor de inkoopprijs aan je verkopen (non profit)
Rijssen olé.Appie50 said:Verder is het voor mij ook moeilijk om sponsoren te vinden, want in ons 'christelijke stadje' mag je natuurlijk vd kerk niet op zondag rijden :'(
Floris491z said:Wat hebben jullie allemaal getuned aan je scooter om een beetje mee te komen?