het moest toch een keer komen

dj

Well-Known Member
ja de eerste keer een scootercontrole in me buurt prinsenland en er omheen bij jps daar.
ze reden niet op motors maar op puegot zehnit hahahaha gingen maar 35km/h.
maar wat me wel opviel dat ze steeds die straat inreden van jps want ik ken dat zien ik zit daar op school.
en bij jps komen bizare scoots ken ik weten als ik daar heen gaat staan lauwe scoots met leuke setupjes.
maar dan weten jullie het ook weer dat de joden weer geld nodig hebben.
dit is voor een jood die dit leest blaas jullie eigen politie burau op met de rollerbank er bij.
kanker honden.
zo dat lucht op
mzzl jer

oja ik ben niet gepakt
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

jah, dat kan je verw8en he, dat ze bij een scootwinkel gaan staan, maareuhm, echt helemaal GEEN motors? dan zou ik geeneens stoppen voor die zenith dingen..............
 
hmm dat ze hier is bij een scooterwinkel gaan controleren... zijn we tenminste een hoooop NRX'em armer
smile.gif


Owjah that reminds me ik ga een gasnaald kopen... hebben ze toch niet maar het valt te proberen :p
 
Klote controles, hier in de buurt(delft) ook ineens heel veel, en die klote morse begrenzer van mij heeft er niet zo'n zin meer in, volgens mij istie verrot ofzo. Zelfs op de laagste stand trektie nog makkelijk over de 60 heen :-(
 
vanmorgen naar m'n werk in vianen. rij vanuit nieuwegein de lekbrug op.. onderaan in vianen staat een rollerbank met een paar motorwouten.. halverwege de brug zag ik ze. snel gestopt bougiedopie eraf en de andere kant de brug weer afgelopen.. als ik een bougiesleutel bij me had gehad dan had ik m'n bougie in de lek gekeilt
smile.gif
smile.gif
ik steeds omkijken.. ze hadden me niet gezien.. ook geen motorwout achter me aan.. pfeeeeeeeeeeew
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
zo dat is zekers wel beter dat je niet gepakt was.
je was toch niet op je mooie nieuwe race scootertje
 
Back
Top