sorrie mensen ik moest het gewoon ff kwijt!

Status
Not open for further replies.
danku voor reactie's nogmaals. ik probeer me idd ook niet zo druk meer om te maken. tis alleen 2 dagen geleden dat ik het gehoord heb. n ja mijn gevoelens zijn natuurlijk niet zomaar weg.

Originally posted by nelson
NOOIT wat met een ex van een vriend nemen, komt alleen maar gezeik van, maar ik vind het ook wel zwak van jou ex, maar toch het is kut voor je man

Haha, huidige vriendin van een goede vriend van me heeft ook al met 2 andere vrieden van mij gehad,
en mij heeft ze NOG niet gehad :rolleyes:

kerel,
ik had et ook niet gepikt, zulke streken moeten afgeleerd worden, en je weet et: de maatschapij, dat ben jij ;) dus wraak nemen.

Echt loos dit...

Zal wel komen omdat ik op de veluwe ofzow woon maar vind dit echt grotendeels bullshit. Als dat meissie nou nadat het uit is een andere gozer tegenkomt en daar een beetje verliefd op wordt... of je het nu leuk vind of niet die gevoelens onderdruk je toch niet!

En dan kun je hoog of laag springen en haar alsnog opeisen wat bereik je ermee!? Bij jou was het teminste eerst uit voordat ze met een ander gaat... bij mij moest ik achteraf horen van 'r dat ze met 2 andere gozers...

Keek ze raar op dat ik 't uit maakte!? :? En btw... sommige meiden ZIJN nu eenmaal, ken er een paar die echt heel erg snel verliefd worden en vervolgens het zo 2 jaar kunnen uithouden met iemand...

Originally posted by Laurens
Tja ik heb hetzelfde meegemaakt. Ze schijnt nu een enorme slet te zijn en ik hoef d'r echt NOOIT meer te zien.

Dewd laat d'r gewoon zitten en ga door met je leven. Zo behoud je je eer ;)

Man, dat heb ik ook gehad.. die is nu ineens heel anders en gaat met iedereen. Ook met een vriend van me, en dan wordt ze kwaad dat ik geen woord meer tegen d'r zeg.. nou oprotten.

In dit soort situatie moet je niet vergeten....
(Bijna) Alles vrouwen zijn kuthoeren!!! ;)
Mja zuigt man maarja je kan dr toch niks aan doen.
En idd Arne heeft zwaar gelijk, is die gast een vriend van je moet je em gewoon keihard beuken.... Is het gewoon een kerel die je niet goed kent tsja shit happends... :s

tis niet een hele goede maat ofzo maar het was 2 jaar geleden een normale vriend waar ik mee omging, heel veel, hij en nog een gast hebben mij met haar gekoppeld. maar die gast en k zijn zeg maar uit elkaar gegroeid. maar sprak hem nog steeds, n hij was ook een echte klootzak geworden, maar dit was gewoon een messen steek in de rug!!
want het was op een woensdag "uit" en donderdag probeerde hij haar al op haar bek te pakken, n voor zover ik weet heeft zij hem weg geduwd toen. maar de week daarop blijkbaar niet!
n nogmaals mijn vriendin en ik waren niet echt uit elkaar, het was dat het ff wat minder liep en iedereen ging opeens lopen vragen of het nou uit was enzo, dus heeft zij uit eindelijk gezegd van dan is het gewoon uit nu, maar we zagen elkaar elke dag belkde elke dag en ....... elke dag dus ja was dat nou uit??

Originally posted by Tim
Als jij het al niet eens weet, hoe moeten wij het dan weten

:| tuurlijk weet ik het, zo bedoelde ik ook niet! ik bedoelde wat jullie r van vinden! ik noem het dan niet uit. maar mischien zie iik het verkeerd!

I dunno man, vrouwen zijn zeer complexe wezens, zeggen ze het ene bedoelen ze het andere :? Je moet gewoon ff met r gaan praten. En wat betreft die dewd... Kies maar wat uit van het hierboven genoemde

het is best lullig voor je maar als het niet je vriend was geweest had je het dan ook erg gevonden ? het is niet zo dat je vriendin het zelf niet wou ...

als je nog een relatie had, zou ik eerst eens goed met je vriendin praten en dan met die 'vriend'.
als je een beetje kan lullen lul je dan mensen zo in de richting die jij wil ;)
maargoed, als je haar echt niet kwijtwilt, zal je het haar moeten vergeven.

ik zie alleen geen reden om hem te gaan beuken ofzo, want er staat toch nergens een stempel op haar: "Ik ben van Tha Gilera Wun"?
Zij zou hem moeten afslaan, en als ze dat niet gedaan heeft wou ze het dus blijkbaar.
Als het een echte vriend van je was geweest, hij wist dat jullie met elkaar hadden, dan had hij nooit de move mogen maken...

het is een nogal complexe situatie maar het lijkt mij het slimst om voorop te stellen wat jij wil, en daar hun zich op te laten aanpassen :)

Bij mij is ook zoiets soortgelijks gebeurt... kreeg het 2 weken geleden te horen. Als eerst wou ik hem slaan enzo.. MAar aangezien je daar niets mee oplost doe ik dat ook niet. Laat gewoon lekker niets van je horen, en praat niet meer tegen ze.

Ik baalde er ook heel erg van toen ik dat hoorde, maarjha zei gaat door met haar leven, dus moet ik dat ook doen... En hetzelfde geld voor jouw.0?

Veel sterkte I.I.G

Kenny

ik ga cker met haar praten, met hem cker niet! ik wil wel zien wat haar reacties zijn! n dan besluit ik wat ik doe.

dit moest ik laten zien. was op msn me ex en die gast!

please..believe in me zegt: maicon wil wat tegen je zeggen

a.k.a. RoaD KiLL RaCiNG! CMP tuning & design! Wat een kanker stage! wtf moet ik van een stagebegeleider leren die NIETS WEET! zegt:
ik w8

please..believe in me zegt:
nou?

yep! ik ben klaar voor mijn theorie,nu nog mijn rijbewijs. zegt:
w8 ff yo ik ben niet zo goed in !!!
hey andre,alles goed man ik weet dat je vet boos bent op mij en terecht ook .. maar ik wil het toch wel mijn excuus aanbieden tegenover jou,dat had ik nooit mogen doen..eva zo maar zoenen ze wou het niet eens man.. maar je kent me toch je weet hoe dom ik ben.. maar en ding is wel zo eva wou helemaal niets met mij,en we hebben niets meer gedaan dan 1of2x zoenen ....

ik ben de weg kwijt man daarom deed ik dat,ik bedoel ik laat mijn chick zo maar in de steek,begin met weed roken als een gek, dingen die goed moet gaan gaat helemaal niet goed dingen die slecht gaat blijft maar slecht gaan ...en trouwnes je weet dat ik zo eentje ben van IT JUST ME MY SELF N I.. en je bent cool man ik zweer het je ook mag ik je niet. je bent cool
dus eva heeft helemaal niet mee te maken, ze deed omdat ze niet er aan kon doen ik bedoel ik kan heel snel iemand de bek pakken zonder dat die person het merkt !!
nites
niet+s wordt niets

ONE

tis gewoon 1 vieze grote leugen, als hij weer zoiets kon doen deed hij dat ook!

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back