dit moest ik laten zien. was op msn me ex en die gast!
please..believe in me zegt: maicon wil wat tegen je zeggen
a.k.a. RoaD KiLL RaCiNG! CMP tuning & design! Wat een kanker stage! wtf moet ik van een stagebegeleider leren die NIETS WEET! zegt:
ik w8
please..believe in me zegt:
nou?
yep! ik ben klaar voor mijn theorie,nu nog mijn rijbewijs. zegt:
w8 ff yo ik ben niet zo goed in !!!
hey andre,alles goed man ik weet dat je vet boos bent op mij en terecht ook .. maar ik wil het toch wel mijn excuus aanbieden tegenover jou,dat had ik nooit mogen doen..eva zo maar zoenen ze wou het niet eens man.. maar je kent me toch je weet hoe dom ik ben.. maar en ding is wel zo eva wou helemaal niets met mij,en we hebben niets meer gedaan dan 1of2x zoenen ....
ik ben de weg kwijt man daarom deed ik dat,ik bedoel ik laat mijn chick zo maar in de steek,begin met weed roken als een gek, dingen die goed moet gaan gaat helemaal niet goed dingen die slecht gaat blijft maar slecht gaan ...en trouwnes je weet dat ik zo eentje ben van IT JUST ME MY SELF N I.. en je bent cool man ik zweer het je ook mag ik je niet. je bent cool
dus eva heeft helemaal niet mee te maken, ze deed omdat ze niet er aan kon doen ik bedoel ik kan heel snel iemand de bek pakken zonder dat die person het merkt !!
nites
niet+s wordt niets
ONE
tis gewoon 1 vieze grote leugen, als hij weer zoiets kon doen deed hij dat ook!