sorrie mensen ik moest het gewoon ff kwijt!

Status
Not open for further replies.
Mja ik heb me ex gedumpt voor me huidige vriendin:rolleyes: Vond ze ook niet leuk.... En ik maar zeggen dat er niemand anders was :p
 
Waarom geeft iedereen van die loze opmerkingen in dit topic?
"ik zou z'n moeder neuken" etc.
Die mensen hebben ws zelf nog nooit een relatie gehad, en weten waarschijnlijk ook niet hoe het voelt als je ex met iemand anders gaat..
Als je dat niet weet.. STFU dan?!
 
Originally posted by macio
Mja ik heb me ex gedumpt voor me huidige vriendin:rolleyes: Vond ze ook niet leuk.... En ik maar zeggen dat er niemand anders was :p

Blijven ontkennen maat, blijven ontkennen, anders pakken ze je! 8P
 
Originally posted by DvO
Waarom geeft iedereen van die loze opmerkingen in dit topic?
"ik zou z'n moeder neuken" etc.
Die mensen hebben ws zelf nog nooit een relatie gehad, en weten waarschijnlijk ook niet hoe het voelt als je ex met iemand anders gaat..
Als je dat niet weet.. STFU dan?!

Spreekt uit ervaring???? :p
 
Ik begrijp dat je boos op die gast bent, maar in dit soort situaties is bijna altijd de schuld van de "dame". Zij gaat een relatie aan met jou en hoort zich niet met dat soort zaken bezig te houden, bij mannen is het vlees nu eenmaal zwak...heb jij ooit nee gezegd tegen een knap meisje uit principe? Denk dat er weinig zijn die dat doen. Die gozer opknappen is misschien goed voor je frustraties, maar het probleem verlos je er niet mee. Veel succes in ieder geval, dit soort zaken komen nu eenmaal voor.
 
Originally posted by 46:TheDoctor
Ik begrijp dat je boos op die gast bent, maar in dit soort situaties is bijna altijd de schuld van de "dame". Zij gaat een relatie aan met jou en hoort zich niet met dat soort zaken bezig te houden, bij mannen is het vlees nu eenmaal zwak...heb jij ooit nee gezegd tegen een knap meisje uit principe? Denk dat er weinig zijn die dat doen. Die gozer opknappen is misschien goed voor je frustraties, maar het probleem verlos je er niet mee. Veel succes in ieder geval, dit soort zaken komen nu eenmaal voor.

ja en? :p Gewoon nog harder slaan :) (geintje hoor :p)
 
Tja ik heb hetzelfde meegemaakt. Ze schijnt nu een enorme slet te zijn en ik hoef d'r echt NOOIT meer te zien.

Dewd laat d'r gewoon zitten en ga door met je leven. Zo behoud je je eer ;)
 
Ik ken het het ging na 25maand uit met mijn meisie heeft ze binnen 3weken al een andere duwd die ze via de chat heeft leren kennen :S voelde me ook wel flink kl*ten. Maar ja. Die jongen kan ik nog steeds niet uitstaan. Ook al is hij 7jaar ouder dan mij (duwd is 26 8P ) hij wil geen ruzie met mij zei hij. Maar ja mijn oplosing voor jou is praat er met je ex over. Wat zei er van vind...
Als zij met hem verder wil houd het voor jou op. Klinkt heel bot maar zo is het wel. Succes duwd.
 
shit hee Andre ik dacht dat het goed ging tussen jullie man ?? 2 jaar lang hadden jullie toch al ? erg klote!! ook wel aardig dat ze ineens met die andere gast die jij ook lang kent ineens mee gaat :( ik spreek je nog wel, Ooi
 
Mja ik heb zoiets dergelijks ook meegemaakt...na 8 maanden ging het uit met mn vriendin, voor mij compleet uit het niets, ze had nooit aangegeven van: het zit fout of zoiets...2 weken later had ze met een van mijn vrienden die ik al 4 jaar kende van school enz...
 
dank je wel voor alle reacties, aan sommige heb ik natuurlijk wat, andere ook weer niet, maar ik zie wel dat r mensen uit ervaring spreken n zal cker hun advies mee nemen. dank je wel.
 
NOOIT wat met een ex van een vriend nemen, komt alleen maar gezeik van, maar ik vind het ook wel zwak van jou ex, maar toch het is kut voor je man
 
"uit" ook in de vorm dat je ook met iemand anders mocht gaan?

Originally posted by nelson
NOOIT wat met een ex van een vriend nemen, komt alleen maar gezeik van, maar ik vind het ook wel zwak van jou ex, maar toch het is kut voor je man
En ik maar denken dat ik de enige was die zo dacht. Als vriend ga je gewoon niet met de ex van een vriend van je. Doe je dat wel, dan ben je (bij mij iig) geen vriend.
 
tja of ze probeert je jaloers te maken. maar dat gaat dan wel iets te ver. als het geen echte maat van je is laat het dan lekker en kijk m niet meer aan. of ga zo naar hem toe en dan zeggen. doet ze dat bij jou ook? dat je op het moment supreme dat ze je dan opeens keihard in je kont vingert :| hehehe
 
duidelijk. maja laat r anders lekker gaan. je bent gewoon te goed voor dr ;x
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top