Het lijkt wel rage....

Originally posted by Piet
ja en die dingen zijn kut.

Jahzekers wel, mogen we hopen ;) Wat d8 jij dan!?!

Hiero nog geen sporen van zin om te stoppen met opvoeren. Al is het wel zo dak het wel jammer vin dat er of je het nou wilt of niet, er een hele hoop geld inzitten. Maar ik ben dan ook nog geen jaar lang 16 en moet nog maar eens zien wat er van komt.
Kheb me brommer ook nodig voor dagelijks vervoer dus weg doen daar denk ik niet aan!

Jammer dat sommige gaan stoppen maja its all in the game.
 
Ik stop niet zo snel ik vind het gewoon supermooi, geluid, en de power wat onder je kont hangt en na te gaan dat het maar 50/70 cc is dat is gewoon bruut :D, en word binnenkort 18 dan wil ik het juist gaan uitbreiden, maar offcourse auto zal ook grote rol spelen, mjah heb een klein voordeeltje mee, rijbewijs wordt gepayed en krijg een honda civic als begin auto.
 
Het wordt voor mij alleen maar vetter en vetter. Heb de neos als project/fun, phantom om niet te hoeven fietsen.. en zo nu en dan fix ik scooters van vrienden. Ben bijna 18 maar heb nog laaang geen zin om te stoppen. De voldoening die ik er uit krijg doet het hem :D
 
De kick dat ie na lang sleutelen terug aanslaat is gewoon niet te vergelijken met een auto waar je wat gaat in rondrijden...
 
Hmm, ik zal nog even een stukje tiepen :)
Ik had een scooter, die werd verkocht. Toen werd rijbewijs gehaald, en werd er besloten een scooter te kopen weer. Toen toch maar motorrijbewijs gehaald en daar een half jaartje op gereden. Toen motor verkocht en toch maar weer een scooter.
Sleutelen is gewoon leuk :)

Moet wel zeggen dat het scheelt dat er voor de deur een auto staat die praktisch van mij is maar waar ik alleen de benzine voor hoef te betalen...
 
Mjah, voor mij is het ook een beetje een aflopende zaak eerlijk gezegd... Ik zou echt niet weten wat ik nu nog in elkaar zou willen sleutelen... En het begint me steeds meer te storen, een mooie scooter in de garage te hebben, waar je helemaal nix mee kunt... Als je je fatsoenlijk op straat bevind, kan je hem inleveren... Een mooie auto is veel duurder, maar wordt je niet afgepakt [helemaal niet als je je gewoon aan de regels houdt]... De techniek en vooruitgang in scooters blijft me overigens mateloos boeien, en ik hang nergens liever een middagje rond bij Twins... Er leeft wel iets dus :)

Ach, van dit forum weggaan gaat nog wel een eeuwigheid duren :)
 
na lelystad had ik er ook ff genoeg van, alleen de afgelopen maandag ding toch weer helemaal uit elkaar gehaald. er zijn gewoon tijden dat je echt geen zin hebt in sleutelen enzo, maar dan gaat het na een paar maanden toch weer kriebelen en ga je toch weer beginnen. maar er gaat op den duur toch wel veel geld inzitten, wat natuurlijk ook nadelig is als je ook graag auto wilt rijden.

gelukkig betalen mijn ouders mn rijbewijs en kan ik als ik dat ding heb gehaald in mn ma dr auto rondsjeezen (hyundai lantra j2 gls 115pk :W ). en ik mag er nog een beetje aan verbouwen ook (zolang ze maar normaal drempels kan nemen en zonder al teveel herrie kan rondrijden:rolleyes: ). dus ik heb het idee dat bij mij het scootergevoel wel blijft hangen :D
 
Bij mij precies hetzelfde, ik ga er ook langzaam aan mee stoppen. Stuff die ik nu heb doe ik waarschijnlijk allemaal weg behalve me cilinder (wat er nog van over is :p ) en dan denk ik dat ik volgend jaar een simpel ac zipje in elkaar draai. Sleutelen vond ik altijd heel leuk maar ik wil nu dat ik auto rij en me steeds meer bezig hou met auto's gewoon een scooter waarmee ik kan rijden :)
Leuk simpel 70 setupje wat leuk doorrijd. En dat het liefst nadat ik een leuke auto voor de deur heb staan :p
 
btw ik zie het van de mensen die stoppen niet echt alsof hun geen scooter "diehard" zijn. Gewoon mensen die van een snelheids/vermogen kick houden zoals ik zelf en dan maakt het echt niet uit met wat 8)
 
Lijkt me een juiste conclusie, Fabian 8)

En niemand van de die-hards hier is, al is hij allang gestopt met scooters, vies van flink 14k rpm gebler :W
 
ik had eerst 2 scoots tot mn 18e, die toen verkocht, rijlessen gepakt. auto gereden tijdje > verlangens naar scoot kwam snel bovendrijven... auto weggedaan, scoot gekocht.. weer helemaal blij :D
 
hoe zonde het ook klinkt, opzich mee eens met Fabian.

Tis leuk voor de adrenalin rush maar meer ook niet

Maar denk dat jullie dat al gelezen hadden dat mijn MRH NX Typhoon eind aug ook de deur uit gaat

wil gewon een leuke auto kopen ( maybe daar wat aan knutselen als in motor tuning ) en alvast geld opzij leggen om een huisje te kopen. Vind ik persoonlijk een beter plan:)

Maarja blijf wel nog rondhangen bij Forum, ook bij Koopmans etc ( erg gezel daaro ). en Maybe Lelystad 2004??? I'll be there
 
Tsja, ik wordt over een half jaar 18...

ik rij nu 3 maanden rond op een citta, omdat me scoot total loss gereden is..

dus min of meer ben ik et al aant afbouwen, omdat ik gewoon geen zin meer had in alle problemen van een scooter en de kosten...

en knutselen op een citta is veel leuker :p
 
Ik zal wel altijd een brommer houden; een Vespa Ciao snor heerscht gewoon... Kost nix, start altijd, en lekker zonder helm... Puur als vervanger van een fiets :)
 
Originally posted by b0em
Bij mij precies hetzelfde, ik ga er ook langzaam aan mee stoppen. Stuff die ik nu heb doe ik waarschijnlijk allemaal weg behalve me cilinder (wat er nog van over is :p ) en dan denk ik dat ik volgend jaar een simpel ac zipje in elkaar draai. Sleutelen vond ik altijd heel leuk maar ik wil nu dat ik auto rij en me steeds meer bezig hou met auto's gewoon een scooter waarmee ik kan rijden :)
Leuk simpel 70 setupje wat leuk doorrijd. En dat het liefst nadat ik een leuke auto voor de deur heb staan :p
Oplazeren met dat gezeur van je de hele tijd. Als de nrg weer loopt kom je nog maar een keer de gaskabel testen, wedden dat je weer zin krijgt de tph op te bouwen. DUS NIET VERKOPEN, je krijgt er spijt van!
 
Back
Top