Het lijkt wel rage....

Patrick

Retired die-hard
Een hoop peeps stoppen nu opeens allemaal met scootertuning, of ben ik nu gek :)

nahja...zal wel. (je merkt wel dat het komkommer tijd is :rolleyes: )
 
Advertisement - register to remove this

ja emm. kwilde ook al bijna zo een topic openen. Sins lely (Zondag) wilk dat ding echt niet meer zien. Hij staat precies zo in de schuur als dat ik em neergegooid had na lely. Zit echt nog te wachten op het moment dat ik er weer zin in heb, maar ik denk dat dat niet meer komt. Zal maybe s00n in de verkoop gaan :(
 
Leuk man zo'n meeting. :D

Gelukkig ben ik er niet geweest, anders stond alles nu ook ws bij het grof vuil. 8P
 
Ik wil al anderhalf jaar van alles af, alleen het lukt niet zo..

Naja, mijn volgende brommer wordt iig een 2/4 cilinder 4 takt ofzo :)
 
mja er moet gewoon terug een doel komen...
Mja het is niet echt een rage je ziet in de winter ook wel af en toe van iemand die er mee kapt maar gelukkig zie je bijna evenveel topics van mensen die dan weer een koopje doen en terug beginnen...
 
Bij mij is de zin ook een beetje weg... Het rijden is fun, maar ik ben echt heel langzama bezig met me kappen, toevallig vanochtend weer wat gebeunt met plamuur... Alles op zn tijd, ik zit nu meer in over andere dingen.
 
Aha ik ben niet alleen dus. Bij mij is de motivatie sinds Lelystad ook ver te zoeken. Ik heb afgelopen maandag voor het eerst weer een stukje gereden, maar ik vond er geen zak meer aan. Ik ben bang dat 2 weken lang die vette BMW onder me reet me nu toch wel erg naar een auto doen verlangen. Scooteren is leuk, maar lelystad was echt zo'n doel ja waar je voor ging. Dat was dé meeting. En al zal het volgend jaar wel nog beter en groter worden, ik heb het nu na ruim 7 jaar toch wel langzaam aan gezien.
Maar goed ik heb wel vaker zo'n dippie gehad. Wie weet heb ik over een maand weer dikke inspiratie.
 
Originally posted by Patrick
Een hoop peeps stoppen nu opeens allemaal met scootertuning, of ben ik nu gek :)

nahja...zal wel. (je merkt wel dat het komkommer tijd is :rolleyes: )

Mjah, ik twijfel ook nog steeds..
Andere interesses :)
 
'k heb me scooter na lely nog 1 keer aangeraakt om de cil deraf te draaien en vervolgens te verkopen. Ik wacht gewoon met verder gaan als ik weer zin heb:)
 
mja wat mij het probleem lijkt: zet je dat ding te koop, haal je dingen eraf en fixt em en dan vind jet weer cool :S
 
Gewoon ff laten staan, daarna ff alles oppoetsen, zien hoe vet het er ook al weer uit zag en weer verder gaan.....

Tijdens het stilzetten wel ff je uitlaat in de olie zetten, en zorgen dat er geen "stilstaschade" opkomt;)


Dokter Jacco kan huisbezoeken brengen om je van die Antiescooterk00rts af te helpen, dan gaan we samen naast je scooter zitten en dan zal ik je precies vertellen wat er ook al weer zo leuk aan was. :D:W

greets.
 
In het begin is het allemaal wel leuk maar op een meeting ziet het er allemaal zo gewoon uit dat je een snelle scooter hebt. Dus denk je geld kan ik ook wel ergens anders in gaan stoppen. Zoiets heb ik dan iig. Maar het begint wel weer een beetje te kriebelen maar dat komt denk ik door het weer om lekker op de scoot te zitten ;)
 
ik heb t gehad met mijn scooter... Niet dat ik m zat ben, maar ik heb het gehad met alle uitgaven. Ik ga er dus nix meer aan veranderen, gewoon vervoermiddel is het nu. Hij ziet er nu ook helemaal uit zoals ik m wil dus ben wel klaar eigenlijk:) Maar afgelopen week heb ik een brommertje gekregen die halfgaar was, dus dat is nu mijn 'projectje' om m op te knappen..
 
Nou waar blijven de mensen met hun grote harses. Die even commentaar moeten leveren omdat je ontdekt dat er meer dingen in het leven zijn dan je scooter.

Maargoed ik had dit al voor lelystad.
Tip voor de mensen die hun die-hard liefde willen behouden.
BEGIN NIET AAN EEN AUTO!! :D
 
Project scoot is van mij ook te koop.

Geen zin om de vrije tijd die ik heb daaraan te gaan besteden als ik ver weg studeer volgend jaar...

Blijf wel gewoon scooten natuurlijk...
 
Na vorigjaar zomer is er bij mij iets geknapt ik vond het allemaal niet meer leuk. Heb toen in december en jan. alle zooi verkocht en in maart mn Runner. Nu dacht ik er weer zin in te hebben maar dat viel vies en vies tegen, ik vond er echt geen zak meer aan. Dat pokke kabaal, die stank, al dat geld :)

en daarbij ik ben altijd al auto verslaafd geweest dat komt nu steeds sterker op :)
 
Back
Top