Scootergame...wie lijkt dit een goed idee?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nou, dan stopt LX toch fijn een jaartje of 2 met school om voor ons een spelletje te maken?

Inne & w-m snappen het tenminste...
Zijn er wel meer die het goed snappen hoor...

Maar je hebt wel gelijk, veel mensen weten niet hoeveel er aan zo'n spel gedaan wordt.
Denk eens aan spellen zoals Quake 3 ofzo, daar wordt vet superveel man aan gewerkt en nog duurt het 3 jaar ofzo voordat ze een spel afhebben. En dan nog eens al die tig patches omdat er weer dingen niet goed zijn.
En al heb je alle mensen om het te doen, zoek maar eens een producent en het geld om zoiets te realiseren.
Komen vast nog wel meer dingen bij kijken maarja, gaat dus ERG lastig worden (helaas... :| )
 
Originally posted by gomer_pyle
Maar lxspeedfighterz ben je nu van plan om wat te gaan proberen??

Heheh, dat zal helaas niet gaan, ik heb misschien wel de kennis om het te doen, maar helaas niet de tijd, aangezien ik al bijna te weinig tijd heb om me bezig te houden met dat ontstekingsprojectje van me..
 
Kan niemand es wat fixen omdan bij bijvoorbeeld gp500, (wat ik het meest realsitische motorrace spel vind) gewoon dat je in plaats van een motor een racescooter ziet ofzo. Een Zip SP ofzo, en dan moet je alle snelheden en movements ook wel aanpassen :) En dat je dan met een heel veld vol met van die scooterrace gasten rijd :)

Weet iemand btw een patch te downen zodat ik GP500 onder winxp kan draaien? Is misschien al oud nieuws, maar ik vraag het nog maar even :)
 
ik ben aan het stage lopen bij een bedrijf dat kleine internet spelletjes maakt die hebben net een 3d spelletje gemaakt ook met pizza scooter erin, het spel is niet helemaal goed. Ze hebben hun eigen engine gemaakt voor dit spel, zijn er ook al heletijd in totaal mee bezig geweest. www.webpeppers.nl staat het spel op, heet MAD GO! Ik kan weleens voorstellen of ze dit een goed idee vinden, maar ik ben idd bang dat de doelgroep gewoon te klein is. Normale mensen kennen de details niet, en "kenners" vinden het de eenvoudig. EDIT. hoo, dit was achter mijn broertje zijn computer, ik ben dus Zillion :D
 
Originally posted by Apriliaracer
Kan niemand es wat fixen omdan bij bijvoorbeeld gp500, (wat ik het meest realsitische motorrace spel vind) gewoon dat je in plaats van een motor een racescooter ziet ofzo. Een Zip SP ofzo, en dan moet je alle snelheden en movements ook wel aanpassen :) En dat je dan met een heel veld vol met van die scooterrace gasten rijd :)

Weet iemand btw een patch te downen zodat ik GP500 onder winxp kan draaien? Is misschien al oud nieuws, maar ik vraag het nog maar even :)

Wat jij zegt kan. Gewoon de motors vervangen door scooters. Dit is relatief gezien haalbaar maar je moet een of andere geek vinden die ook daadvewerkelijk die scoots realistisch gaat namaken.

Wat ik wél denk dat kan is zoals iemand anders net al noemde een game maken in flash! Dit roelt gewoon mega hard en ziet er nog leuk uit ook.

Enkele voorbeelden van flash games:

http://www.nuspelen.nl/ (staat er vol mee)

en wie kent JOECARTOON niet? http://www.joecartoon.com Kijk eens rond, maybe hebben we hier wel mensen die vberstand hebben van flash?

Nog een flashgame waar ik de eerste keer dat ik het speelde 4 uur mee bezig was: http://simgirl.lapoo.nl/ (Virtueel een dame het bed in krijgen)
 
Originally posted by Boeie
hmm, Beert, ik vind et maar een gaar spel :)

Ik ook:), maar de mogelijkheden van de engine zijn veel meer, het is ook maar 2 mb omdat het voor internet is. De besturing klopt jammer genoeg totaal niet.
 
Back
Top