Het lijkt wel rage....

tja, ik ben eigenlijk net een half jaartje bezig en ben van plan er nog lang mee bezig te zijn. als ik hier zo lees dat iedereen er opeens mee stopt verbaasd dat me! en vind et jammer natuurlijk. maarja, zelf zal ik er nog lang mee bezig zijn en vind het nu al te leuk om mee te stoppen!
 
Ik ben nooit echt heel vet gegaan en daar heb ik ook nooit spijt van gehad. Ben nu 20 en ik vind mijn rox nog steeds een gruwelijk vervoermiddel.
Af en toe komen er eens andere kappen op en doe ik wat aan het uiterlijk en voor de rest houd ik alles een beetje bij (heb je toch nog wat te sleutelen e.d.)
Ik vind het zonde om al dat geld aan tuningsproducten uit te geven terwijl ik van mezelf weet dat ik er toch nooit echt gelukkiger van wordt. Je hebt aan een gruwelijk gefokte scoot namelijk zo ontzettend weinig, omdat je er toch nooit op kunt rijden, en het alemaal slijt als de tering maar dat is mijn mening.
Ik zit wel elke dag op het forum, daardoor weet ik redelijk veel over het monteren en afstellen van snelle onderdelen, zodat ik vrienden uit de buurt af en toe nog eens kan helpen!
Ook maak ik weleens dingen voor andere mensen op de frees en draaibank en knap ik eens een uitlaat op en zo blijft die scootershit me eigenlijk al vanaf mijn 16e boeien!
Je leest inderdaad opvallend vaak de laatste tijd dat vooral de mensen met de echt snelle setups het zat zijn doordat ze te weinig plezier en te veel frustratie beleven aan hun scoot.
Ik kan maar een advies geven, slaap er nog een nacht over voordat je definitief alles verkoopt, want de kans is groot dat je spijt krijgt! het scootervirus is een hardnekkige kwaal!

(DAMn WAT EEN LULVERHAAL HEB IK EIGENLIJK GETIKT!)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Leuk he? Met maten gewoon doelloos cruisen. Dikke hardstyle aan, peukie erbij... lekker chillen ramen open peukie erbij, biertje, toeteren naar mooie vrouwen. En hard gaan...

Ckers relax :D


He-le-maal mee eens.
 
Originally posted by Johan
Ik ga ook stoppen met de scooterhobby !

Johan, was jij ooit ergens mee begonnen dan? :p

Bartus, er gaat niet boven de heerlijke roffel uit de uitlaat van een BMW 6pitter. vrooooooooem 8)
 
Ik stop er ook mee, niet omdat ik er geen zin meer aan heb (word ook wel minder) maar omdat hij gejat is, en daardoor geen geld er meer voor heb. Spaar wel voor een mooi oto-tje waar ik over een paar maand aan ga knutselen :p
 
Autos zuigen.. Ik rijd nu al een jaar auto (keb er zelf ook 1:)), maar er gaat gewoon niks boven 2 wielen met een bruuske sound... Als ik zie wat voor geld er in een mooi getuned auto gaat zitten dan heb ik liever een uber bruuske scooter in de garage staan die met goed weer af en toe naar buiten komt dan een setje 17 inchers die netzoveel kosten als heel je setup...

Mja, ik had ook ff een paar weken een grote dip na lelystad, maar zit nu weer nieuw cilindertje eronder en net weer ff voor het eerst stukje gevlamd en dat voelt toch errug goed or... Hij gaat dus nog niet weg.. Tevens is mijn dead line jubbega 2004 en daarna stop ik ermee...
 
Ik heb gister mijn scooter origineel gemaakt en eerlijk gezegt vind ik het fijner rijden :X. Niemand die je nog achterna kijkt met kwade gezichten. Met snelle setup kun je niet echt rustig rijden ,en het slijt allemaal harder. Mischien komt er nog een keer 'extra' pia lc scoot maar nu blijf ik toch even onbegrenst rijden.
 
Back
Top