Het lijkt wel rage....

mijne gaat ook de deur uit als ik me rijbewijs heb denks... niet dat ik die-hard tuner ben maar wilde ff laten weten :p :henko:
 
ik moet nog bijna een jaar voordat ik mijn rijbewijs heb, laat staan een auto (vanwege de hoge kosten) dus ik rij nog wel ff brommer denk ik:) Maar tis nu meer een vervoersmiddel geworden:)
 
kheb nu al tijdje geen scoot meer, en rij gewoon in de auto van pa en ma. Maar een vriend van me had zich een auto gekocht en hij was bezig van:" ja en dan ga ik dit veranderen en dat wat etc." toen had ik wel eigenlijk zoiets van shit ik wil iets hebben om weer aan te kutten. Maar ja dat komt hopelijk wel weer als ik geld heb:D
 
Die van mij staat vanaf gisteren ook te koop, ben bijna 18 en ik ben nu druk bezig met de oto van mn bro te stylen :), bevalt me beter dan die SR eigelijk :W
 
Leuk he? Met maten gewoon doelloos cruisen. Dikke hardstyle aan, peukie erbij... lekker chillen ramen open peukie erbij, biertje, toeteren naar mooie vrouwen. En hard gaan...

Ckers relax :D
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Leuk he? Met maten gewoon doelloos cruisen. Dikke hardstyle aan, peukie erbij... lekker chillen ramen open peukie erbij, biertje, toeteren naar mooie vrouwen. En hard gaan...

Ckers relax :D

oh my god |(
 
vind auto ook gewoon Zo chill, muziekje op beetje tjikkies loeren en niet de hele tijd om je en achter je te kijken of er geen juten of van die vieze vuile kapers achter je aan zitten! Tis gewoon chill! :)
 
Ik kap er ook mee (voor de 3e x ofzo). Financieel kan het gewoon niet meer nu...

Ik vind het allemaal nog wel leuk, maar ik vind meetings enzo ook leuk om heen te gaan zonder scooter. Verder vind ik het ook leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn en hoe zij alles fixen. Het wordt voor mij gewoon heel erg tijd om auto- en motorrijbewijs te gaan halen en hopelijk volgend jaar rond deze tijd een motor te hebben :D
 
Last edited:
Jongens, als we 40 zijn, allemaal teveel geld hebben en in onze midlifecrisis komen dan gaat dit forum bloeien als ooit tevoren!

Dan gaat iedereen natuurlijk weer zo'n ding opbouwen...onderdelen zullen tegen die tijd alleen wel duur zijn vrees ik :D Beetje het Kreidler van Veen effect denk ik...
 
Mja zo'n gevoel heb ik dus ook :'(

Ben bezig met oto rijbewijs, ik wil dalijk wel een leuk ototje en tja al m'n geld zit in dat ding...

Ik heb er ook nog maar 3 keer ofzo naar gekeke na Lely.

Mja ik probeer nog 1 'stunt' en dan gaat die weg denk ik ;)


Hoogst waarschijnlijk koop ik over half jaartje weer iets en dat moet de NRG gaan overtreffen :D

Maar dat is de toekomst....
 
Originally posted by Xander
Geloof me, die "chillheid" gaat JUIST vervelen. :)

idd!

Originally posted by Ties
Ik kap er ook mee (voor de 3e x ofzo). Financieel kan het gewoon niet meer nu...

Ik vind het allemaal nog wel leuk, maar ik vind meetings enzo ook leuk om heen te gaan zonder scooter. Verder vind ik het ook leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn en hoe zij alles fixen. Het wordt voor mij gewoon heel erg tijd om auto- en motorrijbewijs te gaan halen en hopelijk volgend jaar rond deze tijd een motor te hebben

uhm je kan je scooter niet betalen maar je wilt EN je auto-rijbewijs halen EN je motor-rijbewijs halen EN een motor kopen? maarja als je je scooter niet weg doet kom ook niet in die richting. Auto-rijbewijs heb ik nu. Nu nog geld bij elkaar krijgen voor A-rijbewijs maar dat zal nog wel ff duren denk ik.

[off-topic] motor vezekering WA is goedkoper dan scooter WA had gekeken met mijn leeftijd ( 18 ) supersport model uit 2002 7,50 (ongeveer) per maand! allrisk 70,-[/off-topic]
 
Last edited:
Hmm, heb alleen me cilinder eraf gehaald en die naar de Jager gebracht, voor de rest niks.

Heb wel plannen, wil nu ff genieten na al die stress dagen voor Lely :p
 
Ach ja, ik heb ook al 30 keer gezworen te kappen met brommerkes :p

Maar dan wordt het weer mooi weer, hoor je een scooter van een vriend met 14k rpm door de straat blazen en voor je het weet ligt de schuur weer vol :)
 
:'(
Ik wordt gewoon treurig als ik dit allemaal lees....

Ik begin net een beetje, als ik dit allemaal lees denk ik: Waar ben ik aan begonnen...... maargoed...
 
Nothing beats 14K Rpm sound zelfs geen dikke motor. Draai eerder me kop om als ik een jankende scoot hoor dan een dikke motor :) Ik heb het juist weer te pakken :) Sr is weer in topvorm en ik cruise me suf met dit mooie weer :W

Headturning is een hobby van me :+ Heb em zelfs gisteren weer verzekerd :#
 
Ach dont worry. Mijne heb meer dan een jaar stil gestaan. Ik had er echt geen zin meer in :) Het komt allemaal goed hoor 8)
 
Back
Top