Het lijkt wel rage....

Ach ik had ook ff niet zo veel zin meer om te sleutelen, maar hij rijdt nu gewoon lekker, en dat maakt zowieso al een hoop goed. Ben nu weer met een klein ideetje bezig, en dat is wel weer grappig. Verder laat ik m gewoon staan, terwijl ik weer plannen bedenk:) Zodra de volgende meeting gesteld wordt heb ik iig volop zin, en een basis:)
 
Bij mij is het ook een beetje afgelopen, aangezien ik mijn rijbewijs al een tijdje heb.

En dat ik leer voor het beroep chef werkplaats van een autobedrijf, ben ik al vaak aan het sleutelen met auto's.
 
Ik ben nu ook alles weer aan het verkopen, gewoon de "zin" ontbrak en sommige dingen werkten niet mee (kheb nog steeds geen cilinder).

Hoewel ik vanmiddag (was ff naar boyd om zijn frame te checken, toch wel weer kippevel kreeg van het geluid, de geur enz. is het voor mij, de scooters dan, over.) Misschien dat ik nog een keer een leuk 50cc schakelbrommertje opbouw. Dit moet dan wel een Kreidler blokje worden.

Jeroen
 
mijn scooter gaat over een maandje of 2 ook de verkoop in, heb nu een nieuwe setup, ff lekker rijden deze zomer, kijken wat deze setup allemaal kan...

gaat de verkoop in omdat ik er gewoon geen tijd/zin heb en er niet te veel geld meer aan uit wil geven...

en om zo;n ding stil te laten staan, vind ik zonde van de waarde van mijn scoot die omlaag gaat :)
 
Zozo t gaat dood worden hier maar ik zal me ff op offeren iedereen die nog spul heeft liggen en dr graag van af wil mag het bij mij kostenloos komen afleveren :)
 
Op zich is het ook zo dat het de laatste 2 jaar heel erg is gegroeid, allemaal nieuwe projecten e.d.
Misschien dat het nu wat overzichtelijker wordt :D
 
Originally posted by Zippah
kan je scooter niet betalen maar je wilt EN je auto-rijbewijs halen EN je motor-rijbewijs halen EN een motor kopen? maarja als je je scooter niet weg doet kom ook niet in die richting. Auto-rijbewijs heb ik nu. Nu nog geld bij elkaar krijgen voor A-rijbewijs maar dat zal nog wel ff duren denk ik.

Scooter blijf je geld inpompen, dus als ik de hele brut weg doe heb ik een beetje een buffertje voor rijlessen en aangezien ik dan dus geen uitgaven meer heb aan scooters kan dat geld gebruikt worden voor diezelfde lessen. En dat motor kopen moet ook wel lukken aangezien ik niet zo'n dure smaak heb ;) Naja, onboeiend dit, maar het komt er op neer dat ik m'n rijbewijs sowieso niet haal wanneer ik met scooters bezig blijf.
 
man man, ik word over 6 dagen pas 16, voor mij begint het pas "echt" (ben al 1,5 jaar met brommers/scooters bezig) Maar denk dat als ik 18 word dat ik een auto wil en weer uitgekeken ben op scootertjes.
 
Reden waarom ik genokt ben: Toch deels financieel, zat zo gruwelijk veel geld in, maar ook ruimte/interesse. Ik heb geen zin om voor 4 meetings per jaar een scooter te hebben staan. En opbouwen vond ik veel leuker dan het daadwerkelijk rijden. Voor volgend schooljaar wil ik nu nog een nrg ac ofzo opknappen. Beetje laten herspuiten , en thats it. Ook speelt rijbewijs een grote rol. Binnenkort afrijden :)
 
Originally posted by Alexander
Nothing beats 14K Rpm sound zelfs geen dikke motor. Draai eerder me kop om als ik een jankende scoot hoor dan een dikke motor :) Ik heb het juist weer te pakken :) Sr is weer in topvorm en ik cruise me suf met dit mooie weer :W

Headturning is een hobby van me :+ Heb em zelfs gisteren weer verzekerd :#

Alexander ik klamp me aan jou vast...
Wij gaan nog gezellig door he :*
 
Nou freezer zeg je huur maar op dan. :p

PS. Ik blijf wel gewoon bezig met mn hobby. En dat is denk ik het verschil tussen mensen die ermee doorgaan en de stoppers. hobby/vervoer.
 
Trouwens ik hoor vele mensen blaten over het bezig zijn met auto's ipv met scooters en in hun zelfde post zetten ze dat ze er geen geld meer voor hebben voor de scoot...

wijze woorden: "Voor 1 setje fatsoenlijke velgen van een auto maak je je hele scooter retesnel"...

Denk daar maar is over na voor je gaat beginnen blaten over een auto... ;)
 
Beetje nadenken/rekenen en je komt er achter dat een auto helemaal niet te betalen is :).

Maar er zijn meer dingen dan gemotoriseerde voertuigen he :)
 
Back
Top