This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Maarja is toch lekker beetje Nederlandstalig op vakantie. Bouw je wel dikke sfeer mee. Heb zelfs 3 avonden waarvan de laatste zelfs een uur lang gezongen in 100% orange en ook alleen maar Nederlands:W

Dit was bij ons op de beat van Seven Nation Army in Lloret :W:W:W

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=RYXl6e_JtYA&feature=related"]YouTube - 1500 man zingen alle duitsers zijn homo Tropics lloret[/ame]

(niet mijn filmpje)

OMG retekansloos. En ik heb echt een ongeloveloze hekel aan nederlandstalige muziek. :x

Heb geen idee hoe dat komt.

ik werd daar zo gek van in lloret.
overal hoorde je iedereen dat zingen. Gelukkig heeft de dj de laatste keer gewoon de muziek uit gezet en gezegd dat ze dat maar ergens anders moesten gaan doen.

was idd 30 euro, teveel geld, megadrukte en bier was ook nog is 5 euro.
Toen ik ging waren roog en sidney samson er, toch wel goede muziek.
Kaartjes zijn niet alleen voor 8 tot half 12, maar ook voor in de clubs waar ze na 12en verder draaien.
Viel wel tegen voor dat geld moet ik zeggen.

@ Lloret filmpje

die tent waar dat filmpje is gemaakt is wel superdik, daar heb je al die doeken en van die neervallende snippers toch?
boven een terras als ik het goed heb?
Lloret is echt superdik, vind alleen dat geschreeuw met ze alle een beetje sneu

Live vanuit Spanje!!

35 graden op het moment ofzo, biertje smaakt ook wel fijn als ik eerlijk moet zijn!

Zo, nu weer aan de zuup! xxx

:'( :'(

Dat is echt sfeerverlagend.

Haha inderdaad.

Ik ben net weer terug uit Barcelona! Erg vet zeg, zeker een aanrader. Om een maat van me te quoten toen we op het strand lagen 'dit is waarom ik 2x naar Mallorca ging'. :+ Maw, genoeg mooie stranden langs Barca met enorm veel groepjes mooie vrouwen (internationaal). Verder superleuk om strand- en zwembaddagjes af te wisselen met wat 'cultuur'. Dus rondkijken in wat typerend wijken van Barca, het stadion van FC Barcelona, Olympisch gebeuren, supergoed winkelen daar en ga zo maar door. Je kan er echt ALLES doen wat je wilt.

Ook het uitgaan was super daar! Imo veel beter dan dat trieste gedoe op die gogo tours plaatsen enzo. Kwaliteits clubs met bv. techno, minimal, of hip hop, jazz, populair, alles is er. Ook nog paar keer gechilled in van die strandtentjes (waar oa Carpe Diem van Patrick Kluivert zit). Heerlijk laat eten op van die typische pleintjes en daarna flink knallen in een mooie club. Zeer veel mensen ontmoet, en dan geen boeren uit Assen of Almelo , maar mensen uit alle delen vd wereld...

Beste lap tekst en geen word gerapt over die kk zigeuners.

Geen last van gehad, ook niet echt gezien.

Het enige irritante waren die kkchinezen op het strand; 'massage 5 euro, senior? massage? 5 euro?' Of al die zwervers die je bier willen verkopen op t strand, echt veel lopen er rond en als je ze aankijkt gaan ze het vet lopen aanbieden.

Maar verder dus niet echt zigeuners gezien daar.

Zooo vandaag ook weer terug vanuit Kos, was dus goed te doen daaro

Elke avond veel bieren, eerst bij het hotel all-in zuipen dan in de barstreet
Teveel lekkere chicks gezien
Scooter 2 dagen gehuurd en volledig afgeschreven kostte me wel me eigen risico
Appartement aardig verminkt
Met 9 jongens allemaal kale kop haha

Al met al heel veel lol gehad en teveel bier en gyros gegeten

Oja vissenkommen tequila is ook niet goed voor je

Post binnekort wel wat foto's

Klinkt goed Sjoerd ! Volgend jaar ook maar zoiets doen, Mallorca, Kreta e.d. heb ik wel gezien.

Waar ging je meestal stappen op Kos Vale46?

Ook net terug van Kos, wederom super!

Die Noorse dames zijn echt te lekker, alleen jammer dat ze niks van Nederlanders moeten hebben. Gelukkig de Nederlandse dames wel })

Het is weer mooi geweest

Haha ja Noorse gingen het idd niet worden, maar verder genoeg hoor
Israel, italie zelfs een LEKKERE! poolse

Ons niet gespot? elke avond in de Barstreet met 9 kale koppen

Hm nee sorry let nooit zo op de kerels

Was vooral in de Barstreet te vinden en eindigde vaak goed zat en gelukkig in de Camel Bar.

Ben nu beetje mensen die ik ontmoet heb aan het terug zoeken via Hyves. Ben met mn zatte kop zoveel vergeten en vaak halve info. Altijd leuk voor het uitwisselen van foto's.

Het vrouwengehalte was weer zeer goed en heb me er dus prima kunnen vermaken

Yup. Al moet je daar niet voor de muziek komen8P

In de barstreet veel leukere muziek naar mijn mening. Van R&B in de West tot Nope is Dope in de Saloon Tex/Hollandse hoek..

Camel Bar vond ik meestal wel gezellig. White Corner, Cactus e.d. eigenlijk allemaal goed te doen op Kos .