Ik heb vorige week iemand op kreta (chersonissos) gespot die sf zat te checken!!
wie o wie verspilt zijn kostbare vakantietijd?
Morgen naar Kreta 8)
Welk hotel zit je?
Het enige jammere vond ik dat er heel veel Nooren zaten, zijn soms nogal vervelend. En de muziek in alle tenten is gewoon kut, altijd hetzelfde, elke avond, en in elke tent, veel jumpstyle e.d. maja gewoon goed volgooien, dan dans je op alles.
Papa's Beach is de chillste strandtent. En Camel Bar zijn veel Nederlanders te vinden. Verder vind ik de Cactus bar wel goed te doen, Limit, Saloon Tex en White Corner.
En het kutste op Kos is dat je WC papier niet door de wc mag spoelen :X.
Ben sinds gister terug uit Kos. Idd veel Noren maar totaal geen last van gehad. Muziek is idd weinig afwisselend, maar dat maakt na een paar biertjes toch niet meer uit. De genoemde bars zijn idd de leuksteNaast Papas beach ook veel op Baltic Beach (is ernaast) gelegen. Erg toffe ober daar die slapende mensen ondergooit met een emmer water en continu gratis shotjes uitdeelt en wanneer hij je weg ziet gaan een rondje vd zaak aanbiedt.
Ik sta vooral te kijken van de enorme vriendelijkheid van de Grieken. Echt hele toffe mensen!! Eten is ook prima te doen, ik was elke dag wel klaar met +/- 10 euro.
In welk appartement zat jij Erik? Ik via Sunweb bij Phillipion. In april opgeleverd en met ligbad, lcd tv en nog meer luxe rommel die we toch niet nodig hadden
Wc papier moet je idd ff aan wennenKos is echt een fietseiland en kan iedereen dan ook aanraden er een fiets te huren, kost slechts 2 euro per dag!
Ook de hoeveelheid dames was opvallend hoog, echt veel en dat is niet erg voor een vrijgezel
En het kutste op Kos is dat je WC papier niet door de wc mag spoelen :X.
Ik zat in Pavlos via GoGo geboekt, echt gunstig gelegen, overal dichtbij eigenlijk. Niet extreem luxe maar wel prima, elke dag werd er schoongemaakt e.d., eerste twee dagen flink gezeik met de hoteleigenaar, want er zat een gezin naast al onze kamers, lekker slim van het hotel ook maja. Daarna echt gelache met die hoteleigenaar, wij stappen, terugkomen om 6 uur met hem tot 10 uur 's ochtends beetje lullen en chillen voor het hotel.
Inderdaad, vooral de eerste week dat ik er was was het echt 70% vrouwen oid. En inderdaad als vrijgezel niet te klagen daar.
Ik heb wel een stuk of 600 foto's, ik post nog wel is wat hier.
Edit; je kan inderdaad voor 10 euro klaar zijn, maar dan ging jij vaak eten bij een strandtent zeker? Het enige wat ik goed te eten vond bij Papa's Beach waren de tosti's en de kip carry. Ook een paar keer bij de Hollandse tenten gegeten (De Haan en De Hollandse hoek), ja dan krijg je wel een aardig stuk vlees, maar daar betaal je ook wel redelijk voor. Verder vond ik de pizza's bij volgens mij Mama Rosa echt goed te doen.
Huis van me vriendin der ouders.
K weet niet of je het een beetje kent hier, Maar bij Seminjak, ong 10 minuten daarvan lopen
Volle tank benzine van 60 liter is 15 euro
Pot Nutella is 8 euro8P
Import spul is hier super duur , maar alles wat ze hier zelf hebben is spotgoedkoop.
Met z'n 5en eten voor 10 euro is niet moeilijk:# en het is lekkerrr:~
bier kwam erna wel (Mythos lekker)