Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Vorig jaar had ik het ook, receptioniste ff lievvv aangekeken en we kregen een kamer om te douchen :7 En anders gewoon zwembroek aan, handdoek mee en kleren in de handbaggage. Hele dag bij 't zwembad liggen, en 's avonds ff omkleden. :)

Nou, wordt leuk dan met die hittegolf en ws. geen airco @ Kreta...

Maargoed, ik ga met me vriendin heen dus die bananenbar wordt niks denk ik :P
Heb er iig wel goed zin in!

Iemand die weet hoeveel jet-skien daar kost?

hey guys

ik ga dit jaar naar curacau met me ouders dan wel... :P

ik vlieg 31 augustus om 12 uur ongeveer 10 uur vliegen dan zou ik daar om 10 uur savonds zijn nl tijd - 6 uur savonds hun tijd :D

ik ben er 9 dagen.. me ouders 21 .. ik vlieg alleen trg ivm ik betaal het zelf ... vaste baan 9 dagen lang genoeg -:-

het is een resort 10 auto minuten van kaapstad.. 5 min 200m van prive strand

hier wat pix

119.jpg

125.jpg

170.jpg

176.jpg

ooi als ik trg ben post ik nog wat zelfgemaakte fotos !!

Ga je met GoGo tours of niet?

Bij hen kon je een arrangement boeken toen wij er waren. Jet-ski, bananenboot en in die banden achter speedboot. Jet-ski kon je ook verlengen als je langer wilde, kostte wel wat meer. Was niet eens zo heel gek duur :)

Was die dag vergeten mn wreef in te smeren van beide voeten. Zou het nu nooit meer vergeten iig :P

sorry maar dat vind ik het echt stom! zonder airco is echt niet te doen daar

Idd wij hadden airco bijbetaald, is die kapot, Het was gewoon 32 graden binnen was niet te doen. Heb ook niet langer als 3 uur per nacht geslapen.
Ik hoorde straks dat er 2 doden waren @ kreta door de hitte.

Jet ski koste meen ik 35 euro voor 15 min.

hey guys

ik ga dit jaar naar curacau met me ouders dan wel... :P

ik vlieg 31 augustus om 12 uur ongeveer 10 uur vliegen dan zou ik daar om 10 uur savonds zijn nl tijd - 6 uur savonds hun tijd :D

ik ben er 9 dagen.. me ouders 21 .. ik vlieg alleen trg ivm ik betaal het zelf ... vaste baan 9 dagen lang genoeg -:-

het is een resort 10 auto minuten van kaapstad.. 5 min 200m van prive strand

ooi als ik trg ben post ik nog wat zelfgemaakte fotos !!

Heb je dan een stad die kaapstad heet in curacau?

Idd wij hadden airco bijbetaald, is die kapot, Het was gewoon 32 graden binnen was niet te doen. Heb ook niet langer als 3 uur per nacht geslapen.
Ik hoorde straks dat er 2 doden waren @ kreta door de hitte.

Jet ski koste meen ik 35 euro voor 15 min.

Ja wij hadden ook geen airco, sóchtends werd je echt uit je bed gebrand aangezien die pal op ons appartement stond. Verder slapen op een bedje bij starbeach, in de schaduw :W

Wij moesten 8 uur sóchtends ons appartement uit, niet fijn als je maar 2 uur tjes hebt geslapen. heledag maar weer aan het strand gelegen en om 9 uur pas vliegen. Dan ben je wel kapot als je snachts thuis komt..

Ik ben vanaf maandag in Chersonissos!!
Spot je misschien nog wel daar, beetje jammer dat echt 80% van West-Friesland er zit maargoed ;)

sorry maar dat vind ik het echt stom! zonder airco is echt niet te doen daar

Ik zie het wel, in eerste instantie dacht ik dat het wel mee zou vallen, als je genoeg drinkt val je zo in slaap. :D

Heb btw via BeachMasters geboekt, zit in app. Sonia Mare.
Vlakbij het strand, boulevard en een supermarkt.

@Martin:
Who knows :) Ben er vanaf woensdag, 8 dagen lang. En idd, de hele streek is er zowat in die periode...

Back