Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Momenteel in Mallorca met 25+ graden aan het genieten van een versgeperste sinasappelsap onder het genot van een strakblauwe hemel, met uitzicht op palmbomen en de haven/middellandse zee.

Het leven is mooi :)

Op Kreta begonnen we ook standaard met versgeperste sinaasappelsap. Even vitamine tanken 's ochtends. Als ontbijt verder een Pizza. Primaprima.

Gister hier gaan stappen met paar Nederlanders, cocktai bar opgezocht. Barman van hotel ging even mee in zn vrijetijd. Na een Margerita en 6 tequillia shots was hij flink laveloos :D Mooiste, je betaald geen drol ervoor! Echt heerlijk hier 8)

Ja, jij zit om 9 uur al weer aan de drank natuurlijk :*

Oef, nog 3 dagen en dan naar Malgrat de Mar 8) :~

Als je nr Malgrat gaat, zeker even de Waikiki checken (original liter house).
Als je langs de boulevard wandelt, kom je op gegeven moment bij de Asterixs (nederlands café waar ze amstel schenken).
Waikiki zit daarna de eerste straat links (beneden zit de discotheek).
Liter bier (San Miguel = geweldig bier) = 3 euro, liter cocktail (baco/malibu-cola/pisang-jus, wat je maar wil) = 6 euro.

Je kunt ook ng even verder lopen, TMF Muziekcafé, zelfde prijzen, schenken ze alleen Bavaria.

Welk hotel zit je?

Als je nr Malgrat gaat, zeker even de Waikiki checken (original liter house).
Als je langs de boulevard wandelt, kom je op gegeven moment bij de Asterixs (nederlands café waar ze amstel schenken).
Waikiki zit daarna de eerste straat links (beneden zit de discotheek).
Liter bier (San Miguel = geweldig bier) = 3 euro, liter cocktail (baco/malibu-cola/pisang-jus, wat je maar wil) = 6 euro.

Je kunt ook ng even verder lopen, TMF Muziekcafé, zelfde prijzen, schenken ze alleen Bavaria.

Welk hotel zit je?

Zit in Cartago Nova :)

Vriend van me is er al 6 jaar achter elkaar naar toe geweest ofzo, en die had het daar ook al over enzo :)

Komt wel goed :W

15 Aug vertrekken we met het vliegtuig naar Blanes..
Niet direct IN blanes maar een camping er net buiten ..

Word zeker tovv 8)

Paar dagen Renesse, alcoholmisbruik? Hoe kom je erbij O-)

dsc00318.jpg

dsc00302.jpg

Met iets meer als 10 man gemiddels denk ik.
Nu ben ik best trots op onze vriendengroep :W

Back