This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ben ik 2 jaar geleden geweest.... erg leuk en vooral het uitgaan is goed te doen Ik zat in kosta palace..

Je moet gewoon zo'n kroegtocht doen de 1e dag en daarna ken je alle clubs..
Vooral de Saloon |( als ik het me goed herinner) is erg leuk.. Daarnaast heb je ook nog : Upstairs.

Overdag moet je naar Tarzan Beach.. Daar lagen toen de Donna's en de mede-eigenaar is nederlands

Verder is het ook leuk om met zo'n boot mee te gaan de hele dag en lekker drinken en op een eilandje BBQ'en.

We zitten in een huis in Portals Nous, op 10 min van Palma zit dat.

Ik zal ook niet veel uitgaan omdat ik met me ouders ga maar toch..

Voor de verandering in dit topic:

Chersonissos - 1 t/m 9 augustus - app. Sonia Mare - samen met gf

Ik lijk gvd wel een kuddedier
Had al begin 2007 geboekt, kwam er toen pas achter dat 'iedereen' daar zowat naar toe gaat, maar dat mag de pret niet drukken

Om 1 uur op vakantie naar Burgh-Haamstede (1 Km naast renesse)

Dus op naar die renesse Br33z4h's, geen forum voor mij voor 10 dagen :W

september 1 of 2 weekjes weg zouden eerst naar venezuela gana ofzo. maar aangezien we nu zijn gaan samen wonen wordt het toch maar dichterbij?
gaat denk ik gewoon naar schiphol toe en boeken daar wat :W

ik wil graag naar sneekweek, lijkt me echt vet om dat een keer mee te maken!

hoeveelste van augustus begon dat eigelijk ook alweer ?

Ik heb 2 weken vakantie gehad en ben thuis gebleven. Heb nog nooit zo'n slecht weer gehad in m'n zomervakantie! Eind dit jaar nog boeken voor Dominicaanse Republiek volgende zomer. Met zekerheid de zon op zoeken dus..

GVD man, iedereen gaat gewoon fucking lekker op vakantie en ik moet gewoon ELKE week werken. Heb tot nu toen geeneens 1 dag vrij gehad, van school af. En moet in het weekend ook nog taxi rijdenx|
Alleen zondag dagje vrij, andere 6 dagen werken, en dat 9 weken lang. Alleen maar voor een bachelor A4'tje.
Jullie zijn echt mazzelaars, wou dat ik dat kon veroorloven :'(

vanmiddag terug gekomen van 2 weekies dominicaanse rep.

heb er maar 1 woord voor : super

zou er zo weer heen willen gaan