Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Morgen ochtend met de bus naar calella. Met 6 maten in een appartement, word 1 groot feest :D

Iemand nog tips waar je in calella vooral of vooral niet heen moet gaan?

Kun je er geen kroegentocht doen?
Die gaan wij gelijk de eerste dag doen, weten we meteen waar we wel of niet heen moeten 8)

Morgen ochtend met de bus naar calella. Met 6 maten in een appartement, word 1 groot feest :D

Iemand nog tips waar je in calella vooral of vooral niet heen moet gaan?

hans en grietje is tof.
als je daar bent doe de groeten aan barmeisje anouk:D

waarschijnlijk ben je al weg ook:P ik post gewoon laat:P

edit: je bent inderdaad al weg, die anouk is behoorlijk lekker:P heeft altijd bij me in de klas gezeten. zal hier maar geen fotos gaan posten want dat is een beetje offtopic. veel plezier iig.

ik ga volgende week of eind deze week naar zeeland. meteen de 21ste dance parade in middelburg meepakken :)

ben net terug uit Mimizan, frankrijk
Lekker gesurft :W was weer goed te doen

Vet hoor, we waren in eerste instantie ook van plan zoiets te gaan doen, maar uiteindelijk toch voor een simpele vliegvakantie gekozen. We gaan 5 augustus naar Kos voor 10 dagen. Wordt erg chill denk ik, hopen dat het wel wat minder massaal is dan Kreta of Lloret ed...

5 September Gran Canaria :W Playa del Ingles :~

Dat word weer thuiskomen als ouders alweer aan het zwembad liggen :W

11 tot 25 augustus naar Spanje..
Kan eigenlijk niet wachten tot het weer winter is en lekker de bergen in te gaan :)

Ik zit al vanaf 14 April op Aruba, en ik blijf nog 3 en halve maand... het was de bedoeling om een half jaar te gaan werken. Maar nu heb ik iets gevonden waar ik betaald word voor aanwezig zijn en wat internetten :-) releks

Back