Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Haha datzelfde heb ik ook! Echt zin om lekker lang te boarden. Misschien deze week nog ff keertje Snowworld pakken. :)

Nee joh. Ga naar de uithof.. Staat nu ook een te vet park :) En ik ben er elke dag aan het werk :)

---------------------------

Maare ff over je vriendin op vakantie. Mijn vriendin gaat ook met 2 vriendinnen van haar de 28ste op vakantie naar chersonisos voor 11 dagen.. We hebben nu 6 maanden wat, maar toch heb ik nog zoiets van: het is en blijft 1 grote zooi daar qua vreemdgaan en sh*t...
En ze zegt wel dat ze niets zal doen, maar toch heb ik zoiets van: het kan altijd gebeuren als ze dronken is of iets. En het mooiste is nog dat ze met een vriendin gaat die ongelovelijk scheinheilig is en altijd jaloers is geweest dat ik en me vriendin wat met elkaar hebben. Dat zit me ook niet echt lekker..

Dat zou mij ook niet lekker zitten, het is net Temptation Island daar:P Daarnaast lijken jaloerse mensen mij niet goede vriendinnen.

Het is haar ook wel duidelijk dat ik die vriendin niet mag, maar de vakantie was al geboekt toen we net hadden :). Maargoed ik vertrouw dr wel. Verder gaat ze nu alleen af en toe met dr uit.

Ik ga daar ook heen, ik houd haar wel in de gaten;)

van 28juli tot 10 augustus zit ze dr ;)

Maargoed, ik vertrouw haar en als het fout gaat, dan weet ze wat er gebeurd.

Afgelopen dagen in Bloemendaal vertoeft. Was zeker zaterdag en zondag goed te doen (Sneakerz & Bloomindale etc.)

Echter willen we nog echt weg en zijn onze ogen gevallen op Kroatie en is er nog keus uit Medulin, Rovinj en Porec. Mensen met aanraders van 1 van dezen??

ben met me GF weekje in cherso geweest en nu nog een lang weekend brussel geboekt :P
geld was op hopen dat het dan een beetje weer is

Het is haar ook wel duidelijk dat ik die vriendin niet mag, maar de vakantie was al geboekt toen we net hadden :). Maargoed ik vertrouw dr wel. Verder gaat ze nu alleen af en toe met dr uit.

van 28juli tot 10 augustus zit ze dr ;)

Maargoed, ik vertrouw haar en als het fout gaat, dan weet ze wat er gebeurd.

Mijn vriendin zit er nu ook, zit precies in het zelfde schuitje (vriendin ook in chersonissos)... Baal er goed van, ze zit er nu 5 dagen en zit al 5 dagen met een krom gevoel in m'n maag. Kutste dagen van heel 2007 tot dusver. Word er goed ziek van gewoon.

Ik ga aanstaande zaterdag, nog tips?

Weet niet waar je zit??

Playa de Palma is 'het' gebied voor Duitsers. El Arenal is voor de rest, met name de Nederlanders, maar daar word je ook dood gegooid met NL proppers, balletje-balletje etc op straat.

Ik ben niet op stap geweest omdat ik er geen ruk aan vond, 80% liep om 14.00 al stomdronken rond.

Als je echt op stap wil moet je naar Palma.

Verder is het overal goed te doen, kijk wel waar je wat gaat eten/drinken, ene tent is fucking duur (2,65 voor een ijsthee en 3,30 voor een normaal biertje) en andere gewoon goedkoop.

Ja ok maar als je naar zon plekken gaat ga je om te stappen vind ik. Met je donna ga je naar iets chills en niet naar een uber toeristische plek, tenminste ik niet:)

Nog 1 nachtje en dan naar Chersonissos:D

Wat versta je onder duur :P ? Ik ga er vrijdag naartoe 8) Helemaal los 8P

4 euro voor een pilsje, sommige clubs als het happy hour is 2 bier voor 5 euro, en ook allemaal heineken :( maarja sommige hebben ook mythos dat is grieks bier en zeker goed te zuipen

Je moet idd gewoon de lokale bieren drinken, import bier zoals heineken is vet duur. Met het uitgaat ga ik btw ook echt geen 4€ per pils betalen. Je kan ffs hier in de supermarkt 0.5 l voor 50 cent halen man (Amstel blik).

Zojuist een last minute geboekt voor a.s. dinsdag naar Kos-stad :)

Mensen met tips, ervaringen e.d.?? Altijd leuk om te horen :)

Back