This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Als je nou eens een keer verder kijkt en leest dan alleen maar dom loopt te posten Rickie.

Kok @ flying Fishbone :W

:W Ik kom een keertje langs:#

Wil je trouwens de rest van je leven daar blijven wonen? Ik zit hier nu nog maar 3 maanden maar denk dat als ik over 9 maanden terug ga ik er ook wel redelijk klaar mee ben Tis echt klein dit eiland

:W Ik kom een keertje langs:#

Wil je trouwens de rest van je leven daar blijven wonen? Ik zit hier nu nog maar 3 maanden maar denk dat als ik over 9 maanden terug ga ik er ook wel redelijk klaar mee ben Tis echt klein dit eiland
Tjah bedoeling is er wel te blijven ja.. voorlopig is het minimaal 1 jaar,
maar hoe heb jij het gedaan kwa visa/werkvergunning? ( of heb je die als stagere niet nodig? )
Bij mij doen ze moeilijk ivm me verleden ;( ( bij me VOG )

Net terug uit Stockholm.
Weekje geweest met 3 vrienden. Weer eens wat anders dan de strandvakantie al la Salou, Kreta etc.

Wereldstad! Openbaar vervoer top, ook snachts. Kost geen drol. Hele week reizen met metro, bus & trein binnen Stockholm voor 25 euro.
Nachtleven erg druk en gezellig, helaas is alcohol wel prijzig. Verder alles wel vergelijkbaar qua prijzen. En de Zweedse dames uiteraard niet vergeten!

Tjah bedoeling is er wel te blijven ja.. voorlopig is het minimaal 1 jaar,
maar hoe heb jij het gedaan kwa visa/werkvergunning? ( of heb je die als stagere niet nodig? )
Bij mij doen ze moeilijk ivm me verleden ;( ( bij me VOG )

Hahah, haagse Rocco, justin, is militair en geen stagiair.

Haha mark geeft het antwoord dus al.. Word allemaal voor me geregeld. Heb me zelf wel ingeschreven hier enz voor het behalen van mn rijbewijzen + dat het verplicht is als je langer dan 8 maanden weg bent. Maja of dit echt gecontroleerd word vraag ik me af.

Haha, ja Alkmaar of Schagen zit er vlakbij, dat is wel leuk. enk dat Alkmaar voor jou leuker is aangezien het in Schagen eigenlijk pas leuk is als je veel bekende heb rondlopen.

/Edit: WTF waarom ga je er eigenlijk heen op vakantie?

Last edited:
Die heb ik er ook al 3 gehad Totaal toch al minstens € 200,- weggegooid geld. Maarja blijft eigen schuld.

Haha, ja Alkmaar of Schagen zit er vlakbij, dat is wel leuk. enk dat Alkmaar voor jou leuker is aangezien het in Schagen eigenlijk pas leuk is als je veel bekende heb rondlopen.

/Edit: WTF waarom ga je er eigenlijk heen op vakantie?

wij gaan altijd met 3 families kamperen (slaat nergens op maar ja) en er willen er een paar naar noord holland, dus ja. (zelf komen we uit zeeland)