Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

ticket na New York 640 euro :) Zit trouwens ook nog een vlucht bij 3 dagen later van New York na Los angeles. Niet veel geld dacht ik zo.

Trouwens we vliegen vanaf Brussel. Scheelde aardig knaaken en scheelt 4 uur reistijd :)

ticket na New York 640 euro :) Zit trouwens ook nog een vlucht bij 3 dagen later van New York na Los angeles. Niet veel geld dacht ik zo.

Trouwens we vliegen vanaf Brussel. Scheelde aardig knaaken en scheelt 4 uur reistijd :)

Mooie prijs zeg! Mag ik vragen waar je geboekt hebt?

Treinticket naar Brussel kost trouwens geen drol als je met de intercity gaat.

Wanneer ga je?

oh wat een kk weer hier zeg, ben ik blij dat ik morge weg ben hier... pfffffffffff

nu nog ff de koffer inpakken!

en vanavond ff goed afscheid nemen van me vriendinnetje(al ist maar een week):)

heb er goed zin aan!!!!

Zit ook te twijfelen tussen Kreta of Mallorca. Kreta is gewoon super vet. Ik hoorde verhalen dat het dit jaar minder was dan anders en of het net zo vet wordt als de eerste keer?
Mallorca lijkt me ook super...

ronnie , als je een zuip/uitgaans vakantie wil zou ik toch chersonissos aanraden.
ik ga ook weer naar kreta denk ik , ben dit jaar in mallorca geweest maar dat vond ik toch minder dan kreta

ronnie , als je een zuip/uitgaans vakantie wil zou ik toch chersonissos aanraden.
ik ga ook weer naar kreta denk ik , ben dit jaar in mallorca geweest maar dat vond ik toch minder dan kreta

Tja Mallorca is zowat het enige waar ik niet ben geweest. Afgelopen jaar was ik Gran Canaria, het was niet zoals in Chersonissos maar ik heb er echt een super tijd gehad.
En ook denk ik dat het zeker niet meer zo wordt als de 1e keer. Er zijn 2 plaatsen in Mallorca, welke is de fijnste en de meeste Nederlanders?

el arenal is wel het bekendst , ook magaluf lijkt me wel vet om daar een keer heen te gaan. daar zitten alleen maar engelse, maar daar heb je de vetste discotheek waar ik ooit geweest ben :P echt dikke shit daar , de BCM

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MFFp1f5KYuI&feature=related"]YouTube - BCM MAGALUF[/ame]

Back