Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

260eur neer geteld deze middag, omdat ik te laat gezien had dat mijn reispas geen 6 maanden meer geldig was.pfff

fucked up!
Vliegticket kost al erg veel, viel bijna achterover. Zou je met 2 man op vakantie voor kunnen gaan. Maarja, kmoet maar es gaan dus geen ander keus :)

i hope so 8)
Alleen echt jammer dat ik niet naar Honk Kong ga :( Volgende keer misschien :)

Vliegticket net in m'n handen gekregen, nu nog wachten op paspoort incl. visum en zondag vliegen via schiphol. Toch best zin in, ook al ben ik in m'n eentje :D M'n vader wacht me daar wel op :)

Ik wil herfstvakantie weg met mn vriendin want we hebben half september een jaar en in de vakantie kunnen we pas allebei..
Nu zat ik te kijken voor Milaan, met Ryan air is het echt te goedkoop voor woorden :) ik ben ook maar een studentje en zij zit in examenjaar havo dus het wordt sowieso niks duurs

en ik ga eind september denk ik een nachtje door in Madrid, kost in totaal nog onder de 50 euro geloof ik, met het vliegtuig gewoon :) lijkt me wel maf

Ik wil herfstvakantie weg met mn vriendin want we hebben half september een jaar en in de vakantie kunnen we pas allebei..
Nu zat ik te kijken voor Milaan, met Ryan air is het echt te goedkoop voor woorden :) ik ben ook maar een studentje en zij zit in examenjaar havo dus het wordt sowieso niks duurs

en ik ga eind september denk ik een nachtje door in Madrid, kost in totaal nog onder de 50 euro geloof ik, met het vliegtuig gewoon :) lijkt me wel maf

Je redt het daar niet met 4,5 euro per dag hé...

Geen idee :D
in thailand zit ik enkel in bangkok, chiangmai en koh samui in de regio
krabi en phuket liggen aan de andere kant :X
maar denk dat ik wel wat zal zien ja

Back