Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

bs?

ik heb net geboekt voor eind oktober, even heen en weer naar Pisa, Italie :) 10 euro heen aan belasting en de reis is gratis, terug idem. 20 euro dus om even naar Italie te gaan. Doe het gewoon voor de grap, kom in de ochtend aan en dan ga ik ff eten en wat rondlopen, hopelijk een disco vinden ofzo, en volgende ochtend weer terug
Wel vraagt ryan air 10 euro voor het geld over te maken met creditcard, maar dat wou mn broer wel voor me betalen (oke:p)
 
Amerika gaat door voor mij :D

In juni ga ik 3,5 week. We vliegen op New York. Als we daar een aantal dagen zijn geweest pakken we een binnenlandse vlucht na Los Angeles. Daar gaan we een camper huren en dan rondjagen!
 
Weet niet. Dacht ticket na New York 600 euro kost. Maar we moeten voor de rest alles nog uitzoeken.

Normaal gesproken koop ik altijd alleen een stoel in het vliegtuig. Voor de rest regelen we altijd alles zelf.
 
Weet niet. Dacht ticket na New York 600 euro kost. Maar we moeten voor de rest alles nog uitzoeken.

Normaal gesproken koop ik altijd alleen een stoel in het vliegtuig. Voor de rest regelen we altijd alles zelf.

Ga ook naar NY, betaal voor retourtje in december 550 euro :)
 
Ik ga volgend jaar ook naar de States, maat van me loopt er stage volgend jaar en tegen het einde van Mei loopt deze af. Hij heeft familie in Vegas en wil er wat weken achteraan plakken. We beginnen dus in Vegas, daarna willen we door naar of New York of Miami, de plannen zijn nog niet echt concreet. Maar Vegas is een ding wat 100% zeker is :)
 
net terug van shanghai. Hoe fucking vet is die stad wel niet :D Best vette foto's gemaakt, had de eos 400d meegenomen :)
 
Last edited:
Heb meerdere foto's, hier een paar.

Aankomst in Shanghai:

10gk49h.jpg


Hier in de Maglev, van Pudong (Shanghai) airport naar Shanghai city. Tussen 9u-15u oid rijdt(ofja, beter gezegd zweeft) deze 430km/h. Helaas waren wij een uur te laat en ging die maar 300km/h

hreljr.jpg


Shanghai, dwingt gewoon respect af. Op de foto lijkt het gewoontjes, maar als je er in het echt rondloopt weet je echt niet meer waar je moet kijken.

21ymn5.jpg


Hier in een Turks restaurant, na een klein weekje es fatsoenlijk kunnen eten :p

2n71uv8.jpg
 
Back
Top