Het grote Wintersport topic #4

Bij Bern kom je dan op een XL uit. :p

Bril + extra oranje glas binnen. Kom er alleen echt niet achter welk model van Anon dit is en heb toch echt al een uurtje of 3 gezocht ondertussen. 8P
IMG_8304_zpsac1f33db.jpg

Morgen en vrijdag laatste shit fixen, vrijdagavond rijden en zaterdagochtend knallen. *hats*
 
Dunno, er staan op zowel 't frame, beide lenzen als op strap Anon logo's en 't ziet/voelt niet bepaald crap ofzo.
We zullen zien of ik een hele week met beslagen bril aan 't banjeren ben. :p
 
Zit nu in Flaine (Frankrijk) Sneeuwt al vanaf maandag aan 1 stuk door. Hoort inmiddels ook bij de 400+ cm club hier.
In iedergeval wel lekkere poeder maar wat jammer van de bewolking, sneeuw & mist elke dag.
 
Iemand die weet wat goeie parkboards zijn? Dus een goeie flex en het liefst een rocker
Bataleon Fun Kink
Bataleon Disaster
......
 
Zit nu in Flaine (Frankrijk) Sneeuwt al vanaf maandag aan 1 stuk door. Hoort inmiddels ook bij de 400+ cm club hier.
In iedergeval wel lekkere poeder maar wat jammer van de bewolking, sneeuw & mist elke dag.


Paar jaar terug ook geweest. Best wel leuk skigebied!
 
Bij Bern kom je dan op een XL uit. :p

Bril + extra oranje glas binnen. Kom er alleen echt niet achter welk model van Anon dit is en heb toch echt al een uurtje of 3 gezocht ondertussen. 8P
IMG_8304_zpsac1f33db.jpg

Morgen en vrijdag laatste shit fixen, vrijdagavond rijden en zaterdagochtend knallen. *hats*

Geen idee, misschien een Hawkeye van een paar jaartjes oud?

Ik heb mn Smith I/O binnen trouwens, de verkoper had er als pakketwaarde 10 Euro opgezet! Prima! Dus ik kreeg hem zonder tussenkomst vd douane binnen. Goeie deal dus, 95 Euro voor de bril en 5 Euro verzendkosten. Ik heb ook weer een oud brilletje verkocht (oranje Sinner), dus denk dat ik voor dat geld er nog een lensje bij bestel :)
 
Net terug uit Sölden, was dikke prima! ongeveer 2,5 dag echt mooi weer gehad en verse sneeuw dus flink kunnen knallen daar :W Zal als het lukt nog wel ff wat foto's hier neer gooien van de week. Voor Marco, de lift aan de kant waar wij zaten (giggijoch baan) werd rond een uur of 9 druk (±10 min wachten) en gaat om 8u open dus als je vroeg de berg op wil om wat pistes te knallen weet je hoe laat je er moet staan. Overigens gaat er een bus die je gratis kan pakken met je skipas om van de giggijoch naar de gaislochkogl (en andersom) te gaan. Restaurantjes op de pistes, helemaal aan de linkerkant onderaan bij de sleeplift (A12) is een aanrader (goed en veel) :+ en op de gletsjer (zijn we 1x geweest) was het ook prima. Qua apres-ski heb ik niet heel veel gedaan, ben in de schirm bar geweest maar daar staan alleen duitsers. Naast de schirm bar zit de Alm rausch, op en top Nederlands en leuk als je van een volle kroeg en foute hitjes wil horen. Aan de overkant zit de mogul en de fire en ice maar deze tenten worden later op de avond pas wat drukker (rond 9u half 10).

Mocht je nog wat willen weten let me know :)
 
Cool, thnx :)

Wij zitten net tussen de liften in!
giggijoch is 1.9km vanaf ons appartement en Gaislachkogl is 1.3km. Handiger om dus naar de laatste te gaan voor ons?

Apres-ski proberen we wel uit, dat is toch erg smaak gebonden :)
Hopen op een beetje goed weer, kan niet wachten!!

Wil trouwens die mega sauna/wellness 15km verderop ook nog proberen voor een dagje, lijkt me wel wat :)
aangezien we een week gaan nemen we denk ik de 5 in 7 dagen pas.
 
Cool, thnx :)

Wij zitten net tussen de liften in!
giggijoch is 1.9km vanaf ons appartement en Gaislachkogl is 1.3km. Handiger om dus naar de laatste te gaan voor ons?

Apres-ski proberen we wel uit, dat is toch erg smaak gebonden :)
Hopen op een beetje goed weer, kan niet wachten!!

Wil trouwens die mega sauna/wellness 15km verderop ook nog proberen voor een dagje, lijkt me wel wat :)
aangezien we een week gaan nemen we denk ik de 5 in 7 dagen pas.

Ik ben alleen in de middag met de Gaislachkogl geweest, ik weet dus niet hoe die in de ochtend is.. Ik ben overigens naar die wellness geweest, er zitten er meerdere dacht ik. Wij zijn naar Aqua dome (http://www.aqua-dome.at/nl) geweest, zeker een aanrader :) Voor 16/17 euro kan je een avond pas kopen en dan kan je van 6 tot half 11 in die baden chillen. Er zijn twee binnenbaden en drie buitenbaden, vonden wij overigens prima voor een paar uur. Je kan ook voor ik meen iets van €10 nog een sauna arrangement erbij kopen...
 
Relax :)

Die pak ik zeker dan even een dag van 6 tot half 11, thnx :)

Let er wel even op als je naar Aqua Dome gaat dat je dan ook het kluisje + kleedkamer pakt dat op het nummer staat dat op je polsband staat :+

Ik deed mn spullen in een kleedkamer (die niet mijn nummer had), liep terug naar mn kluisje voor de rest van mn spullen alleen toen viel de deur dicht en die kon ik niet openen met mijn polsbandje :X
 
Zwaar tevreden hier met mn nieuwe spul!
Schoenen zijn prima, alleen had ik beter mt M bindingen kunnen pakken, aangezien ik ze nu wat tricky af te stellen bleken te zijn voor mijn maat. Daardoor wat pijn aan de binnenkanten bij mn enkels, maar het is al minder.

Plank is iig heerlijk; vandaag nauwelijks pistes gezien en alleen maar keihard tree runs gedaan. 8)
image_zpsbbc30353.jpg
 
Iemand ervaringen met deze brillen?

Electric EG5s, Electric EG2

Heb nu een Sinner maar die beslaat vaak, nu dus opzoek naar wat beters ook gezien ik
direct een helm erbij koop..
 
Back
Top