Het grote Wintersport topic #4

Hoe beviel je board verder Bjorn? On piste genoeg grip?

Man.. Zo'n heerlijke week gehad. 8)

Ik heb nog even wat testruns gedaan op wat planken van maatjes (Ride DH2, Libtech Banana, K2 Fastplant), maar niets kon me zo bekoren als m'n eigen plank.
Vanaf de eerste bochten voelde die al goed: ik kon zeer vertrouwd carven en een heerlijk drijfvermogen off piste, wat 't zoveel speelser maakt.
Op ijzige stukken natuurlijk iets minder, maar dat is eigenlijk toch vrijwel altijd k*t op een sb.

Broek was m'n ding niet helemaal, dus die gaat na een halve dag dragen weer de verkoop in. +pippi+

Iemand ervaringen met deze brillen?

Electric EG5s, Electric EG2

Heb nu een Sinner maar die beslaat vaak, nu dus opzoek naar wat beters ook gezien ik
direct een helm erbij koop..

Maatje heeft de zijne gecrashed, maar die was er goed over te spreken. Aan de hoeveelheid op de piste te zien, was 'ie niet de enige..
Ik denk dat er tegenwoordig weinig meer fout kan gaan wanneer je voor de wat meer gerenommeerde merken gaat.
 
Man.. Zo'n heerlijke week gehad. 8)

Ik heb nog even wat testruns gedaan op wat planken van maatjes (Ride DH2, Libtech Banana, K2 Fastplant), maar niets kon me zo bekoren als m'n eigen plank.
Vanaf de eerste bochten voelde die al goed: ik kon zeer vertrouwd carven en een heerlijk drijfvermogen off piste, wat 't zoveel speelser maakt.
Op ijzige stukken natuurlijk iets minder, maar dat is eigenlijk toch vrijwel altijd k*t op een sb.

Broek was m'n ding niet helemaal, dus die gaat na een halve dag dragen weer de verkoop in. +pippi+



Maatje heeft de zijne gecrashed, maar die was er goed over te spreken. Aan de hoeveelheid op de piste te zien, was 'ie niet de enige..
Ik denk dat er tegenwoordig weinig meer fout kan gaan wanneer je voor de wat meer gerenommeerde merken gaat.

Wat voor plank heb jij dan? Ik heb de meine vorige week afgeschreven na 4 jaar. Wil dus voor december een nieuwe en nu is wel leuke tijd om te kopen.

De dingen die jij noemt zijn precies wat ik zoek in een board.
 
Iemand ervaring met deze?

OAKLEY_XS_O_FRAME_OO7014_02_494_2.JPG
 
Ja, maatje van me heeft er 1, omdat 'ie al z'n shit altijd verragd.
Ik heb 'm er nog nooit over horen klagen.

Ik vind 't wel een beetje outdated model, maar dat heeft juist ook wel weer z'n charme.
Oakley Crowbar vind ik nog steeds een dik model..
 
Joa die van jou plaatje Bert heb ik ook, super fijn ding. Ik had ook wel altijd 1 met dubbelglas mee dat is soms ook verdaaid fijn.
Ahh dit jaar niet geweest vanwege een huisje maar zoveel zin om volgend jaar te gaan!
 
Heb al een oakley en een electric goggle, maar die van electric wil nog wel eens beslaan. En deze is cheap, dus maar ff bestellen denk ik :W
 
Ik ga waarschijnlijk nog een keer een weekje weg :W Wie heeft er tips voor plekken, het liefst naar Frankrijk (gaan van 9 tm 16 maart) omdat iemand uit het gezelschap tussen de middag graag naar het appartement toe wil kunnen, het moet dus aan de piste liggen.

Kom maar door met die tips :)
 
Thanx, ga ik ook even meenemen in mijn zoektocht :) Heb je nog specifiek namen van appartementen waar jij bent geweest en die bevielen? (of juist niet :+)
 
Haha, ik heb niet in een appartement gezeten daar, maar in een hotel in La chappelle d'abondance, en dat was niet aan de piste. Weet het alleen omdat ik een paar keer langs Avoriaz ben gekomen en wat ik mij daar van herinnerde is dat er veel appartementen aan de piste lagen. Ook vlakbij het funpark trouwens ;)
 
Ben dit jaar zelf in valtho geweest, le chamois d'or ook op basis van appartement. Het ligt aan de piste vond het zelf een netjes hotel! Vorig jaar ook Valtho in le temple du soleil ook appartementen en direct aan de piste! :)
 
Morgen weer op pad naar de bergen :D Solden voor het eerst, ben benieuwd of het wat is.

Nice :) Ben zelf van 2-9 febr in Sölden geweest, vond het zeker top!

De keuze is overigens gevallen op Flaine, mn vriendin is daar vorig jaar geweest en kon een goeie deal krijgen. Thanx voor alle tips!
 
Hier vrijdag op reisje naar de sneeuw 2 van 3 dit jaar :W
Neukirchen, Wildkogel, ben benieuwd want hier ben ik nog nooit geweest. Maar afgaand op het reisgezelschap zullen we ook andere gebieden gaan bezoeken.
 
Back
Top