This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

Over 2 uur eindelijk weer slapen !!!

Dan maareens rustig wakker worden, wat eten beetje niks doen en dan richting een verjaardag

Vandaag aan 2 auto's gewerkt, schoonzusje opgehaald van school, sportschool met ze 2e, gf ophalen, douchen, nu even thuis, zometeen weer naar dinnie, film kijken, slapen

Jij sport met zusje van je Gf ? Doe je der ook ?!

Ik euhhh ga niks doen vandaag. Vanmiddag gf ophalen van werk en dan lekker etennnnnnnnnnnn... Morgen om 6 uur weer terug naar de kazerne

zo even wat onderdelen ophalen voor m'n auto, en even naar de politie met een maatje om z'n scooter op de bank te gooien, kenteken papieren waren ingenomen.

Jij sport met zusje van je Gf ? Doe je der ook ?!

Ik euhhh ga niks doen vandaag. Vanmiddag gf ophalen van werk en dan lekker etennnnnnnnnnnn... Morgen om 6 uur weer terug naar de kazerne

Toch niks raars aan? Ga der ook vaak genoeg ophalen vanaf het werk/school ofzo hoor. Goede band met der

Nu heerlijk aan het werk met het zonnetje op men bol, heb niks te klagen hier 8)
Vanavond maar eens lekker vroeg naar bed, en morgen vroeg op om te sporten

Mailtje sturen naar mn groepsleden met presentatie, en in die mail heb ik een paar mensen uit de klas + leraar flink afgezeken. Starten ze de boel op via de mail 8P Hele klas incl leraar kon de mail dus lezen :#