Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

Elias'197

Uuuhhh.. Tjoenen?
Het leek me wel leuk om met GC members te kunnen delen wat er vandaag allemaal bij jou op de planning staat :D!

Mijn plannen:
Lekker een dagje gratis met de trein naar Amsterdam!

Als je een boek bij van de boekenweek had gekocht, kan je vandaag ( zondag 15 maart ) de hele dag gratis met het openbaar vervoer :winner:
 
Advertisement - register to remove this

Mezelf gruwelijk vervelen..haha..
Gisteren met me ex dinnetje wat wezen doen.. dus al vroeg wakker..
Omdat zij moest paardrijden.. dusjah nu zit ik hier ..
 
-eerst ff lekker douche
-dan eten en beetje rommelen ed
-vanavond koken voor de meid

en het leukste: om de 2 uur richting de koeie stal of te kijke of er een al begint met kalven
 
Wacht op telefoontje van de koper van me scooter ! Als alles een beetje op tijd veloopt , nog een date er achteraan ook ( iemand anders :p ). :W
 
Als me dinnetje wakker is maar even in de tuin hangen. Zondagen zijn saai, laat die F1+MotoGP maar beginnen altijd mooie opvulling van de Zondagen
 
Net gewerkt van 10 tot 2,
Nu douchen
Om 3 uur me vriendin verwelkomen
Dan richting Kijkduin crossen
Dan bakkie doen bij de LTT
Dan even stukje over strand lopen
Dan samen ergens wat eten
Daarnaaa naar verjaardig (nog steeds met gf included :p)
en daarna lekker (alleen :() slapen tot me kutwekker morgen weer gaat
 
Vandaag om 8.00 opgestaan, om te gaan voetballen. Helaas dacht de helft van mijn team daar anders over aangezien die tot 6 uur in de stad waren en helemaal van het pad af waren. Kon dus om 9 uur weer onverrichte zake weer naar huis. toen gegeten en tot 2 uur op de bank liggen maffen:W, nja aangezien ik toch al op de bank lag, maar blijven liggen tot en met 5 minuten geleden. "Moeders roept, patat is klaar, dus ik ga nu eten.

Dag lief dagboek.
 
Om 3 uur wakker na een heftige revalidatie. Toen wat mails beantwoord, forums, net gegeten, en vanaaf naar het fliendinnetje
 
Nu naar de trein om naar school te gaan en om kwart voor 2 alweer klaar zijn. Drna maar ff sporten en genieten van een hopelijk zonnige dag :W
 
-Werk zoeken..
-Nieuwe telefoon kopen aangezien m'n ouwe zaterdag in de sloot is beland nadat we straalbezopen bij de geheime zender wegkwamen..
-Op zoek naar een cheap abbonement, prepaid sucks
 
Back
Top