Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

-Werk zoeken..
-Nieuwe telefoon kopen aangezien m'n ouwe zaterdag in de sloot is beland nadat we straalbezopen bij de geheime zender wegkwamen..
-Op zoek naar een cheap abbonement, prepaid sucks

haha ja ik heb het ook een keer meegemaakt na het bezoeken van een marathon uitzending :P

ontopic:
ff wat voor school doen, vanavond werken

Tentamen week - ANW ( algemene natuurwetenschappen ) proefwerk om kwart over 1.
Daarna ben ik wel weer lekker vrij voor de dag :W!

-Eerst even geld innen bij iemand waarvoor ik een opdracht heb gedaan (vormgeving)
-Dan daarnaartoe en gelijk even een zootje stickers plotten :)

Vandaag vrij genomen om voor te bereiden op mijn toelatings dag @ HKU
Zo nog effe de puntjes op de i zetten, en dan ben ik er klaar voor :D

Net wakker geworden, nadat ik vanochtend om half 8 thuis kwam van avondje stappen met mensen van me werk. Moet zo om 4 uur beginnen met werken tot vannacht 2 uur.

Vanmorgen naar school geweest, maar het was te mooi weer dus om 11.30 maar een terrasje gepakt met wat klasgenoten, gelijk ff de stad in geweest en nieuwe schoenen gekauft.
Toen langs de Mac gereden en nu zit ik thuis wat voor school te doen. :+
Vanavond ff biertje doen kijken bij homie.

FML

Net @ Uni een presentatie in elkaar geknald met projectgenote. Zometeen nog wat studiegerelateerde zaken opstarten/afmaken.

Hele dag gewerkt, daarna wat spulletjes voor de auto bestelt, toen schoonzusje opgehaalt, zometeen vriendin ophalen van het werk, douchen, film kijken, kijken of ze zin heeft :+ , slapen.

5.15 opgestaan om om half 7 op schiphop het vrouwmens op te halen. Stond om 6 uur gewoon al vast bij roelofvarendsveen of hoe je het ook schrijft:D. Daarna daar ff geshopped en koffie gedronken. Zo van 2 tot 9 weer werken:|

Write your reply...
Back