Pruttelbakje Fruttelkutje 7 May 2009 #301 Zometeen even langs een uitzendbureau. Ben na me terugkomst in NL alweer 1,5 week geen f*ck aan het doen. Verveel me een ongeluk.
Zometeen even langs een uitzendbureau. Ben na me terugkomst in NL alweer 1,5 week geen f*ck aan het doen. Verveel me een ongeluk.
Dirk. Well-Known Member 7 May 2009 #302 Rickaaa said: Vanavond nog even werken, naar de stad wat drinken. Morgen naar texel met 6 vrienden voor 't weekend. Click to expand... Toch niet Alkmaar he?
Rickaaa said: Vanavond nog even werken, naar de stad wat drinken. Morgen naar texel met 6 vrienden voor 't weekend. Click to expand... Toch niet Alkmaar he?
Erik. Running 8 May 2009 #304 Vanmorgen kut her gemaakt :X. Nu chillen, sportschool, eten bij gf, bioscoop, daarna maar ergens een pilsie pakken.
Vanmorgen kut her gemaakt :X. Nu chillen, sportschool, eten bij gf, bioscoop, daarna maar ergens een pilsie pakken.
D@ve Retired 10 May 2009 #306 Fiets achterin de auto en ff een rondje door de duinen knallen in Schoorl.
5 543543543 Well-Known Member 11 May 2009 #309 Don. said: Toch niet Alkmaar he? Click to expand... Nee Ben wel helemaak brak van Texel, en moet zo naar school
Don. said: Toch niet Alkmaar he? Click to expand... Nee Ben wel helemaak brak van Texel, en moet zo naar school