aC'88 push it to the limit 2 April 2006 #24 ik heb welgeteld 16 dagen vakantie :+ Dalijk wrs na de stad, en erst vd vakantie werken.
Rene Jupiler pilsener 2 April 2006 #25 vandaag zondag > moet leren Toets inkoop OB4 :| heb donderdag een herkansing. misschien ga ik me blok nog onder de zip vandaan halen
vandaag zondag > moet leren Toets inkoop OB4 :| heb donderdag een herkansing. misschien ga ik me blok nog onder de zip vandaan halen
Tommy. *BA DUM TSS* 2 April 2006 #26 Erik. said: Same here, maatschappijleer. Click to expand... jup.. is niet zo moeilijk, maar toch even doorlezen en AK voor dinsdag..
Erik. said: Same here, maatschappijleer. Click to expand... jup.. is niet zo moeilijk, maar toch even doorlezen en AK voor dinsdag..
dennisbots Well-Known Member 2 April 2006 #30 dadelijk naar een opel meeting bij de nobis in asten. eens kijken of er wat leuke roest bakken staan.
dadelijk naar een opel meeting bij de nobis in asten. eens kijken of er wat leuke roest bakken staan.
Pieter-Jan Well-Known Member 2 April 2006 #31 zometeen ga ik naar de jeugdbeweging (sportnamiddag met het gewest) ik zit in de klj maar wss kenne jullie dat niet
zometeen ga ik naar de jeugdbeweging (sportnamiddag met het gewest) ik zit in de klj maar wss kenne jullie dat niet
Shane A.k.a. Podolski 2 April 2006 #32 Zometeen me vriendin voorstellen aan me vader (gescheide ouders en woon bij me moeder) mag wel is na 3 weken
Zometeen me vriendin voorstellen aan me vader (gescheide ouders en woon bij me moeder) mag wel is na 3 weken
Andatura Renault 5 0wner 2 April 2006 #33 Het is ook echt al een "groot" topic Mja, heb ik weer wat voor het ergertopic..
nulkoel Well-Known Member 2 April 2006 #35 -ff fitness -douche aanklede -kamer ff opruimen/schoonmaken -auto wassen in het zonnetje ^^
Elwood. Well-Known Member 2 April 2006 #37 Kben net wakker:X; Douchen,trainingspak aan,forummen,leren,eten.
Baasje! voorheen foxrider:P 2 April 2006 #38 BaasB said: Ff jasje halen @ zwarte markt:W Click to expand... jasje gehaald, nu huiswerk:X
Pinda88 i'll be back 2 April 2006 #39 zo verder me band plakken, en dan leren denks, morgen praktijk en theorie examen elektrotechniek :X totaaal geen zin in
zo verder me band plakken, en dan leren denks, morgen praktijk en theorie examen elektrotechniek :X totaaal geen zin in
Vendetta Well-Known Member 2 April 2006 #40 Geschiedenis en Economie Herkansingen leren voor morgen. Scooter gekocht en moet 'm nog ophalen, vanaaf ff met busje langs ofzo. Verder doelloos chillen denks...
Geschiedenis en Economie Herkansingen leren voor morgen. Scooter gekocht en moet 'm nog ophalen, vanaaf ff met busje langs ofzo. Verder doelloos chillen denks...