T Tom Well-Known Member 17 March 2009 #43 Vanaf half 9 aan het werk, vanavond regiobijeenkomst, ongeveer half 9 klaar, daarna borrel ong 1 uur thuis
Vanaf half 9 aan het werk, vanavond regiobijeenkomst, ongeveer half 9 klaar, daarna borrel ong 1 uur thuis
Lennox Well-Known Member 17 March 2009 #44 8 uur in de Trein naar Antwerpen gestapt. Dataverzameling voor mn Thesis bij elkaar gaan sprokkelen en dat had ik om 3 uur wel gezien. Toen weer naar huis gegaan :W
8 uur in de Trein naar Antwerpen gestapt. Dataverzameling voor mn Thesis bij elkaar gaan sprokkelen en dat had ik om 3 uur wel gezien. Toen weer naar huis gegaan :W
Erik. Running 17 March 2009 #45 Vandaag klinische les gehad in het AMC met een slachtoffer van de vliegtuigramp, erg indrukwekkend allemaal. Straks even een presentatie in elkaar zetten |) en vanavond voetbaltrainen.
Vandaag klinische les gehad in het AMC met een slachtoffer van de vliegtuigramp, erg indrukwekkend allemaal. Straks even een presentatie in elkaar zetten |) en vanavond voetbaltrainen.
Dirk. Well-Known Member 18 March 2009 #47 Nu @ school Straks @ Terras Und vanavond komt dinnetje. :love:
BetaMarvin Beta Ark LC DD 18 March 2009 #48 Zo ff tosti maken, dan voorvork olie van de motor vervangen, stukje knallen, alarm+startonderbreker installeren, vnavond naar dinnetje
Zo ff tosti maken, dan voorvork olie van de motor vervangen, stukje knallen, alarm+startonderbreker installeren, vnavond naar dinnetje
Erik. Running 18 March 2009 #49 Presentatie afmaken, prestentatie geven, 2 uur richting potentiële gf . Vanavond gym.
Bert Sr. lid 18 March 2009 #50 Vanmiddag chilen en wat aan school doen, om 5u naar amsterdam, lekker naar ajax
Lennox Well-Known Member 18 March 2009 #51 Erik. said: Presentatie afmaken, prestentatie geven, 2 uur richting potentiële gf . Vanavond gym. Click to expand... Hier ook presentatie afmaken. Vanavond lekker 1 potje darten en daarna nagelbijten bij Ajax.
Erik. said: Presentatie afmaken, prestentatie geven, 2 uur richting potentiële gf . Vanavond gym. Click to expand... Hier ook presentatie afmaken. Vanavond lekker 1 potje darten en daarna nagelbijten bij Ajax.
CustomRunner Steef. #77 100% Vers 18 March 2009 #52 Rapport maken op school, werken en kappies schuren :+
Edwino black sr 18 March 2009 #55 maikel_rox said: zo eens lekker knalle @ fitneschool, daarna naar gf Click to expand... je kan beter knallen op je vriendin.... ot: zo ff rondje knallen op m'n mountainbike
maikel_rox said: zo eens lekker knalle @ fitneschool, daarna naar gf Click to expand... je kan beter knallen op je vriendin.... ot: zo ff rondje knallen op m'n mountainbike
maikel_rox MKIV 18 March 2009 #56 Edwino said: je kan beter knallen op je vriendin.... ot: zo ff rondje knallen op m'n mountainbike Click to expand... ik heb respect voor vrouwen :7
Edwino said: je kan beter knallen op je vriendin.... ot: zo ff rondje knallen op m'n mountainbike Click to expand... ik heb respect voor vrouwen :7
Bert Sr. lid 18 March 2009 #57 maikel_rox said: ik heb respect voor vrouwen :7 Click to expand... Je hoeft er ook niet meteen pijn te doen :+ Ik @ schoolwerk.. *gaap*
maikel_rox said: ik heb respect voor vrouwen :7 Click to expand... Je hoeft er ook niet meteen pijn te doen :+ Ik @ schoolwerk.. *gaap*
Just Me Tauris 18 March 2009 #58 Werken tot 5 uur, dan naar de stomerij om me pak op te halen. Vanavond Bob de Bouwer spelen in me nieuwe slaap kamer Me spullen klaar leggen voor me vertrek naar oostenrijk
Werken tot 5 uur, dan naar de stomerij om me pak op te halen. Vanavond Bob de Bouwer spelen in me nieuwe slaap kamer Me spullen klaar leggen voor me vertrek naar oostenrijk
Marcel флоп т мг е)) 18 March 2009 #60 weer gecabrio'd , zometeen golfje 2 blazen en bmw 7 serie interieur in elkaar beuken