Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

Net lekker geklust.
Zo maatje ophalen
Dan ff Alkmaar in
Dan door naar Harderwijk en vanavond waarschijnlijk naar Harders Plaza.
 
Net naar huis wezen kijken:p Wat het ws wel gaat worden.
Met vriendin en schoonmoeder wezen lunchen in het gezellige schiedam. Straks ff paar biertjes halen en in de tuin zitten.
Vanavond verjaardag van vriendin van me pa.
 
Poeh, 2 dagen goed beroerd geweest omdat me lichaam al dat gezonde voedsel niet gewend is :P

Vandaag vroege dienst, dus vanmorgen was ik om 5 uur weer deruit voordeel is wel dat ik vanmiddag om 2 uur al klaar ben en dus van het lekkere weer kan genieten :love:

Vanmiddag maar eens mijn sportschoenen aantrekken en een begin maken met joggen, kijken of ik het volhoud :D

Rest van de middag niet echt wat gepland, savonds de stad in denk ik als me bankrekening het toelaat :D!

Gistermiddag dus me scooter in elkaar gebeund, en keihard gevlamd op het bedrijven terrein waar ik werk :love:

Savonds toch nog de stad in gegaan met maar een budget van 15 euro :W!!
Het was de bedoeling dat ik rond 2 uur weer richting huis zou rijden maar onze vriendengroep was een keer helemaal compleet wat zelden voorkomt :D! Dus het was echt weer eens ouderwets gezellig *D, totdat de lichten aangingen en het 4 uur was :X Toen heb ik maar besloten om in 1 keer door te gaan, ik zit nu dus aardig gaar op me werk maar koffie doet wonderen!

Ben om 2 uur klaar met werken, dan ga ik vanuit me werk naar de hondenclub van me ouders. Even pakwerker spelen met me brakke kop :P



Dit is pakwerker spelen btw:

86933-c7a5a64f8eb9dbcd970726e6e8dbf1d4.JPG


Foto heb ik van google :P
 
Nu even snel een verslagje in elkaar flansen. Dan wedstrijd voetbal. Daarna gf ophalen, koken, bioscoopie doen of filmpje hier kijken. Ik denk dat ik is een keer kroeg zondag oversla, ik ben de laatste maandagen een portie brak geweest :|.
 
net het hemeltje van m'n auto weer tegen het dak geplakt. morgen eerst even op school kijken, en daarna de cilinderkop van m'n auto erop knallen. en kijken hoe ver ik kom met het in elkaar zetten van het intrieur.
 
Mooi van half 5 tot 11 gewerkt. 140€ binnenharken is dan niet slecht, en daarna met 2 collegae en 2 eigenaren nog shoarma en bier baas gaan maken. Zijn slechtere zondagavonden.
 
Back
Top